Gå til innhold

[Løst]Problemer med frakt fra amazon.co.uk!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal bestille spill fra Amazon.co.uk, men når jeg skal skrive inn hvor det skal leveres til får jeg denne bekjeden,

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below."

Og jeg har prøvd fler ganger, men får det ikke til å levere, hva er problemet? Jeg har skrevet riktige opplysninger, skal bestille spill til 150kr (LBP er kjempe billig der!)

Tusen takk for et raskt svar! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr ikke det at dem ikke sender til norge på akkuratt den varen?

Ting ligger på forskjellige lager og i en ordre på 5 ting kan det hende at en vare ligger på et lager i et land der de ikke sender utenfor sitt eget land osv.

Det burde stå under info på selve produktet da.

Om det ikke bare er en bug.

Lenke til kommentar
"Delivery Restrictions: Available for delivery to the UK and most countries in Europe. See Delivery Restrictions."
Norge står på den listen over 'most countries in Europe' som spill sendes til. Kansje de av en eller annen grunn har bestemt seg for ikke å sende det til norge ? :hmm:
Lenke til kommentar

Hmm, ja merkelig... men viss jeg skulle føre inn opplysningene på nytt hva skal jeg føre inn da?

Full Name: C********

Address Line 1: Hva skal stå her, bortsett fra adressen?

House name/number and street, P.O. box, company name, c/o

Address Line 2:

Town/City:

County: Hva er dette? Det er ikke "country" for det står lenger ned...

Postcode: Hva slags skal jeg skrive inn? det vanlige fire sifrete tallet?

Phone Number:

Endret av crisz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...