Gå til innhold

Ny voks, "wet look"?


Anbefalte innlegg

Hvordan er GelWax fra H&M? Prøvde den blå her forleden dag og den var rett og slett ubrukelig. Måtte ha ny voks omgående, så kjøpte strong hold. Men vil vite til neste gang om den andre (om det ikke er flere) er bedre enn den blå? Den med grått lokk på eller noe sånt? Den blåe var forøvrig fraværende hold i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er GelWax fra H&M? Prøvde den blå her forleden dag og den var rett og slett ubrukelig. Måtte ha ny voks omgående, så kjøpte strong hold. Men vil vite til neste gang om den andre (om det ikke er flere) er bedre enn den blå? Den med grått lokk på eller noe sånt? Den blåe var forøvrig fraværende hold i.

Har ikke prøvd den med blå. Bruker den grå med svart lokk, og den funker kjempe bra! Jeg, som begynner å få lengre hår nu kjenner at det blir vanskeligere å få like bra hold. Men ellers funker den kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg fant den bare på nærbutikken min, utvalget varierer nok litt ja. Kostet vel rundt en 20kr. Men uansett ikke noe jeg ville brukt.

 

Det er til en film fra 1940 årene under krigstiden, skal ha til å få sånn glans og hår som hitler osv.

 

 

Drar opp denne igjen.

 

Bryllkrem.

Lenke til kommentar
Jeg fant den bare på nærbutikken min, utvalget varierer nok litt ja. Kostet vel rundt en 20kr. Men uansett ikke noe jeg ville brukt.

 

Det er til en film fra 1940 årene under krigstiden, skal ha til å få sånn glans og hår som hitler osv.

 

 

Drar opp denne igjen.

 

Bryllkrem.

 

Ja for får man kjøpt?!

Lenke til kommentar

Den skal ikke ha noe hold eller noe tull, det skal ligge rett ned til venstre.

 

adolfhitler.jpg

 

Skjønner dere nå? Den skal ha samme glans osv. bryllkrem er lett å bruke til og illustrere bryllkrem når det selges fortsatt. Jeg må bare vite hvor man får tak i det, ikke hvor mye hold det er og alt det andre tullet.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan folk kan anbefale GelWax fra H&M. De er jo ubruklige. Har prøvd den blåe og den gråe med svart lokk. Det er jo rett og slett ikke NOE hold i dem. Finnes det ikke en form for Renati Strong Hold i billigversjon? Husker Nille hadde en god en til 40kr noen år tilbake..

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...