Gå til innhold

Ny voks, "wet look"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å forsvare H&Ms gel-wax: Denne har jeg brukt i 3 år og den funker fjell. Ingen kviser i panne og ingen tørr hodebunn etc. Dette kan være fordi jeg er flink til å bruke balsam, pluss at jeg ikke bruker wax når jeg er hjemme. Jeg tror dermed at håret får en "pause", men dette er dog min egen teori.. :p

Lenke til kommentar
Bryllkrem er absolutt ikke til å anbefale om du er så redd for håret ditt.

 

Ehm, bryllkrem er grisefett, utrolig vanskelig å vaske ut. Har prøvd.

 

Herregud, dere alle sammen høres ut som noen rompedaskere. Hva så om det er dry eller fry, eller cum sleik. Håret ser faktisk utrolig godt ut uansett hvilken gel, paste, wox, cum du bruker, det handler bare om å klare og utnytte det en har.

 

Hvorvidt noen her er eller høres ut som rompedaskere tror jeg ikke du har noen forutsetning for å uttale deg om, det er forresten helt irrelevant.

Noen av oss har ganske enkelt hår som ikke er veldig medgjørlig når man bruker et vilkårlig hårprodukt, og må derfor ty til andre ting.

Lenke til kommentar
Bryllkrem er absolutt ikke til å anbefale om du er så redd for håret ditt.

 

Ehm, bryllkrem er grisefett, utrolig vanskelig å vaske ut. Har prøvd.

 

Herregud, dere alle sammen høres ut som noen rompedaskere. Hva så om det er dry eller fry, eller cum sleik. Håret ser faktisk utrolig godt ut uansett hvilken gel, paste, wox, cum du bruker, det handler bare om å klare og utnytte det en har.

 

Bare fordi noen er opptatt av håret sitt enten det er av personlige eller helse grunner, så er man homo,keeg etc? Tenker mest på Herregud, dere alle sammen høres ut som noen rompedaskere.

Jeg er ingen av delene, liker bare å prøve å se bra ut. For da føler jeg meg vel.

Lenke til kommentar
For å forsvare H&Ms gel-wax: Denne har jeg brukt i 3 år og den funker fjell. Ingen kviser i panne og ingen tørr hodebunn etc. Dette kan være fordi jeg er flink til å bruke balsam, pluss at jeg ikke bruker wax når jeg er hjemme. Jeg tror dermed at håret får en "pause", men dette er dog min egen teori.. :p

Så enig, så enig. Brukt den i ca. tre år selv. Uten noen form for kviseproblemer eller stress med å få den ut av håret. Rett og slett genial wax :)

Lenke til kommentar
hva med first-prisen? :tease:

 

First-price? Den blå gøggen til 8kr?

Satan, de lager mye bra, men kjøtt og voks klarer de IKKE å lage.

Har aldri prøvd så dårlig voks. Må ha flere håndfulle. Og den sitter i max 5minutter.

 

Edit: innlegg nummer 600 :blush:

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

jeg har et spørsmål angående styling av hår/voks, så kan like godt skrike ut her som andre steder.

la oss si at man har såpass langt hår at luggen rekker ned til haken din (kommer anpå ansiktet, men det er ganske langt), hvilken voks fungerer da best når det gjelder hold og styrke?

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Skal det stå rett opp?

Nei. Jeg tenker mer rett beint nedover. Ikke nødvendigvis over hele hodet, men ved luggen. Slik at den er rettet mot en side, og holder seg der, selv om håret er langt. Bak kan det kanskje stå oppover. Hvis du skjønner hva jeg vil frem til... :dontgetit:

 

Skal det stå rett opp?

Nei. Jeg tenker mer rett beint nedover. Ikke nødvendigvis over hele hodet, men ved luggen. Slik at den er rettet mot en side, og holder seg der, selv om håret er langt. Bak kan det kanskje stå oppover. Hvis du skjønner hva jeg vil frem til... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skal det stå rett opp?

Nei. Jeg tenker mer rett beint nedover. Ikke nødvendigvis over hele hodet, men ved luggen. Slik at den er rettet mot en side, og holder seg der, selv om håret er langt. Bak kan det kanskje stå oppover. Hvis du skjønner hva jeg vil frem til... :dontgetit:

 

Skal det stå rett opp?

Nei. Jeg tenker mer rett beint nedover. Ikke nødvendigvis over hele hodet, men ved luggen. Slik at den er rettet mot en side, og holder seg der, selv om håret er langt. Bak kan det kanskje stå oppover. Hvis du skjønner hva jeg vil frem til... :dontgetit:

 

Jeg skjønner. Renati rock hard + annen våtere voks/gelé gjør susen, bra hold og fin konsistens.

Lenke til kommentar

Og om man ikke får gjort noe med håret sitt selv om man har prøvd 3-4 forskjellige renatier, dax og diverse annet? Hva da?

Hadde en eldgammel brylcreme, men muttern kasta'n da hu fant ut at jeg hadde tatt den fra skapet til min avdøde bestefar, men den fungerte faktisk.

Jeg finner ikke engang noe som klarer å holde en feit sleik i 5 min engang, før hår begynner å sprette opp og herpe til frisyren ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

TIngen med dax on de andre "ekstrem"-voksene er jo at de blir veldig tørre og dermed ikke "tar med" hvert hårstrå så bra. Prøv å bland med no som gjør håret mer fuktig. Det kleber seg jo mer sammen når det er vått enn når det er tørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...