Prince_ Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har alltid brukt Renati strong hold, men følte det ble litt vanskelig å få stylet håret skikkelig når det ble litt lengde på håret. Jeg har ikke noe særlig langt hår, men synes det er for vanskelig/tidskrevende å bruke strong hold. Jeg gikk derfor over til Renati Rock Hard, noe som fungerte veldig greit å style, men det ser helt dumt ut, pga den tørre looken. Jeg har også prøvd ID-hair med svart lokk. Den var ikke noe særlig heller, syntes jeg. Det jeg kanskje burde prøve er vel en slags gelè ? Forslag til hva jeg bør bruke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Saltvann, da får du wetlook. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Renati paste funker til det... Bland litt med rock hard, så får du en fin blanding. Hår med bra hold, uten å være så veldig tørt. Har ihvertfall funket for meg. Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Renati paste funker til det... Bland litt med rock hard, så får du en fin blanding. Hår med bra hold, uten å være så veldig tørt. Har ihvertfall funket for meg. ok, får prøve det. Takk for svar. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Kan jo altids forsøke GelWax'en fra H&M, koster vel 35kr og er ganske brukbar Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Kan jo altids forsøke GelWax'en fra H&M, koster vel 35kr og er ganske brukbar Er ikke den litt jalla? Prisen sier vel kanskje sitt? Kan umulig vere bra for håret. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Tror vel alle egentlig er ganske enige om at voksen på hennes ikke er direkte bra for håret. Dette gjelder vel all billigvoks egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Bruker selv Renati, men, hvordan kan H&M voksen være så fæl mot håret? Er den giftig eller no? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Bruker selv Renati, men, hvordan kan H&M voksen være så fæl mot håret? Er den giftig eller no? Kan feks tørke ut håret, evt så kan den irritere hodebunnen. Man kan ofte lett få kviser i pannen ol ved å bruke en dårlig voks. Vet ikke om det gjeller den fra H&M da. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Få jeg se et eksempel på hvordan wet look hår ser ut og tørr hår ser ut ? Endret 20. februar 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Cumsleik til fjortisene er "wet" look. Etter du har dusjet er det "dry" look. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg vil også ha cumsleik, men Renati funker ikke her.. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Wet look er vel når håret ser vått ut? Og dry look... ja, du gjettet det, når håret ser tørt ut. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Bruker selv Renati, men, hvordan kan H&M voksen være så fæl mot håret? Er den giftig eller no? Kan feks tørke ut håret, evt så kan den irritere hodebunnen. Man kan ofte lett få kviser i pannen ol ved å bruke en dårlig voks. Vet ikke om det gjeller den fra H&M da. Har brukt H&M i et halvt år nå og er kvisefri. Har slitt en del med kviser og slet mer med det ved bruk av ID og Renati. Sliter ikke med flass og tørr hodebunn, ikke tørt hår(dusjer hver dag) og ikke tap av hår. Men igjen, alt er individuelt og wax fungerer ulikt i ulike typer hår. Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Gelwax funker relativt bra. Brukte ID og Renati før men gått over til gelwax. Den får man ganske "wet" look av. Den holder minst hele skole dagen. Men styr unna den andre gelen til h&m. Må bruke atombomber for å få ut alt av håret. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Brylkreem Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vet hvor man får tak i dette i Oslo? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Sikter du til svaret mitt? Isåfall fant jeg det på Rimi. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Bryllkrem er absolutt ikke til å anbefale om du er så redd for håret ditt. Ehm, bryllkrem er grisefett, utrolig vanskelig å vaske ut. Har prøvd. Herregud, dere alle sammen høres ut som noen rompedaskere. Hva så om det er dry eller fry, eller cum sleik. Håret ser faktisk utrolig godt ut uansett hvilken gel, paste, wox, cum du bruker, det handler bare om å klare og utnytte det en har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå