knottsau Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har lenge hatt lyrics plug-in på windows media player. Men plutselig en dag for noen måneder siden sluttet det å funke. Der egentlig lyricsen skulle ha kommet, er det nå istedenfor helt hvitt. Har prøvd å avinnstallere og innstallere på nytt mange ganger, men det vil ikke funke. Noen som vet hvordan jeg kan få den til å funke igjen? Lenke til kommentar
corry Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 er den slått på da? hadde det samme probleme med en sak til vista sidepanel som ikke ville fungerer som den skulle gå inn på windows media player og trykk på verktøy øvest. deretter plugin-moduler. der ligger nok den modulen som du har.. hvis den er slått på skal det stå en hake forand modulen Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, den er slått på, men vil ikke funke likevel. Lenke til kommentar
corry Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hva slags program var det du hadde til den sa du? og hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 hva slags program var det du hadde til den sa du? og hvor fikk du tak i det? Lyrics plug-in, slik at lyricsen på den sangen man spiller i windows media player kommer automatisk når man spiller av sanger. http://www.wmplugins.com/ItemDetail.aspx?ItemID=916 Lenke til kommentar
corry Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) fungerte bra hos meg, tok litt tid før teksten dukket opp, men når den først gjorde det så kom det.. desverre da vet jeg ikke hva som er feil Endret 18. februar 2009 av corry Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hm.. Hvilken wmp har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå