Gå til innhold

Kristne ønsker Islam velkommen!

Anbefalte innlegg

Kristne er en trussel for vår frihet. Kristne ser på muslimer som gode religiøse mennesker. De ser ikke den trussel de utgjør mot vår frihet. I vår regjering sitter det mange kristne. Jeg håper du stemmer FRP til høsten slik at den trussel Islam utgjør mot vårt land blir stoppet!

http://www.vl.no/verden/article4121637.ece?

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvor truselen er i at de som allerede går med et tørkle på hodet, også skal få lov å bruke det når det arbeider. Er vel bedre at muslimer får seg en jobb enn at de blir sittende hjemme? Muslimer er det jo allerede i landet, enten man liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
For meg er det en trussel fordi jeg ønsker meg et sekulært samfunn. Islam er den mest ekstreme religionen som finnes. Derfor finner jeg det skremmende at den får innpass i vårt samfunn.

Et sekulært samfunn betyr at staten ikke følger noen religion, og at dets innbyggere har religionsfrihet.

Lenke til kommentar
For meg er det en trussel fordi jeg ønsker meg et sekulært samfunn. Islam er den mest ekstreme religionen som finnes. Derfor finner jeg det skremmende at den får innpass i vårt samfunn.

Vet ikke, men er er nicket ditt [paranoid crazy] ironisk ment? :p

Lenke til kommentar

Om vi skulle "gå" etter noen så måtte vel det være immamene, da det er de og ikke den vanlige muslimen som lager "agenda" ... og noen er pill råtne i hodet, sier ditt til det norske folk og datt til muslimene i moskeene... De lyver så det renner av dem for å få velvilje her i landet med sier ofte det stikk motsatte til medlemmene sine....

Har jeg latt meg fortelle av noen muslimske venner i Oslo....

Lenke til kommentar
Hvilken trussel utgjør Islam?

Vet du i fet hele tatt forskjellen mellom religøse og fanatikere?

Lenke til kommentar

Rett meg hvis jeg tar feil - men har du kun fått inntrykk av Islam gjennom nyhetene? De fleste religioner har noen ekstreme grupper - deriblant Islam - men de fleste muslimer er vanlige mennesker akkurat som oss. Det er dumt at noen få grupper skal ødelegge ryktet til en religion.

Lenke til kommentar

Rett meg hvis jeg tar feil - men har du kun fått inntrykk av Islam gjennom nyhetene? De fleste religioner har noen ekstreme grupper - deriblant Islam - men de fleste muslimer er vanlige mennesker akkurat som oss. Det er dumt at noen få grupper skal ødelegge ryktet til en religion.

Islam har aldri hatt et godt rykte. religion generelt har ikke et godt rykte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...