roma Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hehe... supert! hadde vært morro og sett noen av bildene som dere har fått tatt..personlig, så var det høljeregn her hjemme...gadd ikke og stå opp for og se engang! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hehe...supert! hadde vært morro og sett noen av bildene som dere har fått tatt..personlig, så var det høljeregn her hjemme...gadd ikke og stå opp for og se engang! Hei! Jeg tok ca 70 bilder av solen og naturen rundt. [Edit] http://home.no.net/johod/test/fort.html Klipte og limte litt. mvh Jan Ove (Canon S45 med forskjellige "filter", som sveiseglass, brenneglass, solbriller, cd-er, kikkert m filter, og noen slike typisk dagbladet/illustrert-vitenskap-solformørkelses-briller) (Ps: har det travelt nå også. ergo sikkert feil her og der) Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Etter å hadde vekkeklokka på klokken 0345 og så våknet for andre gang klokken 5.05 klarte jeg å løpe ut av huset og tok noen bilder ved holmenkolln (regnet med at det var kaos ved frognerparken)... jeg skal legge ut en side med bilder i morgen.. i mellomtiden kan dere ta en titt på hjemmesiden til en venn av meg som heter så mye som www.astronomi.tk ... han tok en god del fete bilder!!! Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei, Jeg fikk noen veldig fine bilder ved å projisere solbildet fra søkerkikkerten på teleskopet mitt på et hvitt ark og så fotografere dette (Nikon Coolpix 2500). Tok ca. 100 bilder i løpet av de to timene. Hadde også videokamera (Sony PC9E) stående på intervalfoto og fikk en fin fire min. film av soloppgangen m/formørkelse. Mvh, S. 8) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 schloemi,jeg tror at moderator kommer til og henge avataren din på veggen sin snart Størrelsen på din avatar er 102 X 77 mens grensa går på 50 x 50 Lenke til kommentar
muffe Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei, Jeg fikk noen veldig fine bilder ved å projisere solbildet fra søkerkikkerten på teleskopet mitt på et hvitt ark og så fotografere dette (Nikon Coolpix 2500). Tok ca. 100 bilder i løpet av de to timene. Hadde også videokamera (Sony PC9E) stående på intervalfoto og fikk en fin fire min. film av soloppgangen m/formørkelse. Mvh, S. 8) Kan vi få se bildene? Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, Jeg har lagt en grov sammenklipping av tre bilder på http://www.geocities.com/adder1972/lista/solform.jpg NB! Geocities blokkerer linker fra diskusjonsforum - du må copy/paste adressen i et nytt vindu for å se bildet. NB2! Dette er bare en illustrasjon. Jeg har ikke fått bearbeidet bildene skikkelig enda ( :oops: ). Mvh, S 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå