Gå til innhold

BK: Fashionportretter av Trine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ole, du må trene mer hvis du bli sliten av det.. eller skaffe deg sånn træsko hehe..

fin posering.. liker lyset som er satt.. fin skygge på den siden håret til modellen faller.

bakgrunnen er alt for lyst imo.. du får mye "cliping" eller hva det heter mellom bakgrunn og håret..

Bør ikke bakgrunnen være rundt 250/250/250 og ikke 100% hvit? dette vetd u garantert bedre en meg ;)..

Lenke til kommentar
ole, du må trene mer hvis du bli sliten av det.. eller skaffe deg sånn træsko hehe..

fin posering.. liker lyset som er satt.. fin skygge på den siden håret til modellen faller.

bakgrunnen er alt for lyst imo.. du får mye "cliping" eller hva det heter mellom bakgrunn og håret..

Bør ikke bakgrunnen være rundt 250/250/250 og ikke 100% hvit? dette vetd u garantert bedre en meg ;)..

Bakgrunnen er faktisk bare 1 1/2 steps lysere enn mainlighten min. ser ikke noe problemer med overgangene hverken på jobben min eller hjemme; men ny vers her da, bare lagd kjapt fra jpeg fila

om du vil ha 100% hvit eller litt mørkere er helt opp deg, mange som kjører det litt under helt hvit, gjør det jeg også noen ganger, får jo bedre kontraster med mindre lys som reflekteres fra bgen, men siden jeg ikke skulle ha hårlys eller noe her, lot jeg bgen bli litt lysere, så jeg fikk litt mere wrap around fra den

brukte til og med lysmåler :p så burde ikke være for lys. 1 - 2 stops over er vel ca standaren. burde ihvertfall ikke være noe mindre enn det, da blir bakgrunnen alt for gråish.

men se om du fortsatt ser noen problemer her da;

untitled.bmp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...