EinarEriksen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ryktene om at Acer jobber med en Android-mobil forsterkes. Les mer Lenke til kommentar
iwood Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Håndskrevet og kryptisk... Hvem vet hva det egentlig står der:D Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Regner med at det bare er et arkivfoto og ikke bildet av notisblokka som det står skrevet om i artikkelen Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 les godt. Det står android nesten helt nederst, over der det står to ringer med secret mobiles. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ut ifra det jeg kan "skjønne" så blir de ikke å komme før 2010? Tatt i betrakning at det her ikke er bare tøv. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HAHA Der ja xD Det der ville jeg nesten tatt som en spøk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Knis, tror det er noen som har fleipet her ja - tør nesten vedde på at det kommer en diskre pressemelding om noen dager Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor går man rundt med en notisblokk med kryptiske ord? For å vise det til forbipasserende? Jeg tar nok dette med en klype salt Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skulle ikke forbause meg om Google står bak.. siden de vil vel ha promotert plattformen sin. Google er jo ganske godt kjent for å gjøre rare ting for å markedsføre sine produkter som fører til diskusjonsstormer.. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skjønner ikke oppstyret. Engadgets utsendte i Barcelona spør en Acer-representant om det er noe i ryktene om at de vil komme med Android-telefoner. Representanten tar frem notisboka og viser frem Acers releaseplan som bekrefter at de jobber med Android. Hvorpå folka fra Engadget knipser et par bilder for å bruke som illustrasjon for artikkelen sin. I beste fall en liten lekasje, noe som er alt annet enn uvanlig i mobilbransjen. Og hva som er hemmelig med de kommende modellene kan like gjerne være modellnavnet som det at de kommer med telefoner som kjører Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg