Aksjeleif Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann! Jeg bestilte meg et Nikon D40 på fredag med 18-55 mm objektiv og et 55-200 mm objektiv. Jeg prøvde i dag å ta noen bilder og her er et av de: Jeg brukte Nikon 55-200 MM objektivet her. Hadde vært deilig og fått konstruktiv kritikk siden jeg er helt ny og langt fra utlært! Mvh Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 jeg synes bildet virker ganske skjevt og jeg liker heller ikke refleksjonene i øynene til katten. Ellers ser det ut til at skarpheten sitter ganske bra.... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må huske å følge reglene for posting i bildekritikk delen av forumet. Som f.eks sier at bildet skal være vedlegg i posten og ikke hostet på ekstern side. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Først vil jeg si gratulerer med nytt kamera. D40 er et flott nybegynner DSLR. Når det gjelder motivet må du få rettet opp bildet, og fikse gjenskinnet av blitsen i øynene. De ødelegger hele bildet. Fargene på katten er fine, men nbildet er generelt noe mørkt. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takker, kommer tilbake med flere bilder snart. Det funket ikke å laste opp bildet som vedlegg, så jeg lasta det opp i Photobucket:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Takker, kommer tilbake med flere bilder snart. Det funket ikke å laste opp bildet som vedlegg, så jeg lasta det opp i Photobucket:) Hva var du fikk problemer med opplastingen ? For stor fil ? Det er en god ide å gå igjennom rettningslinjene og opplastingsguiden et par ganger når det oppstår problemer. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå