-Tommy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Heihei. Trenger nye skibriller ettersom mine gamle Dragon Mace ble stjålet, likte disse brillene veldig godt og ser derfor etter nye slike. Likte de veldig godt i hvit, men trenger hjelp til å finne en butikk som selger de, ønsker amber glass. Men er selvfølgelig åpen for andre briller som er ganske like men gjerne er billigere Trenger også en billig ryggskinne, hadde tidligere en Poc spine ergo men følte at den pustet veldig dårlig, så ble altid god og klam bakpå ryggen Hadde ikke tenkt å svi av mer enn 2k på dette Takk på forhånd. Endret 18. februar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Neeed help Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er glad i mine oakley wisdom briller. De er bedre å ha på når man ikke står med hjem da. Ang ryggplate leter jeg etter det samme, så der kan jeg ikke komme med noe tips. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ok. Men hjelm bruker jeg hele tiden, derfor jeg likte dragon mace siden de passet bra til hjelm. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Heihei. Trenger nye skibriller ettersom mine gamle Dragon Mace ble stjålet, likte disse brillene veldig godt og ser derfor etter nye slike. Likte de veldig godt i hvit, men trenger hjelp til å finne en butikk som selger de, ønsker amber glass. Men er selvfølgelig åpen for andre briller som er ganske like men gjerne er billigere Trenger også en billig ryggskinne, hadde tidligere en Poc spine ergo men følte at den pustet veldig dårlig, så ble altid god og klam bakpå ryggen Hadde ikke tenkt å svi av mer enn 2k på dette Takk på forhånd. Stikk innom skateloot.com under "goggles". Der finner du nok noe billig og fett ! Men du må ha en ebay bruker for å gjøre dette. Håper du finner noen briller! Synd at de ble stjålet :/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Takk. Så slik jeg forstår det så er det ebay auksjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå