Gå til innhold

Årsstudium i logistikk på høgskulen i Bergen.

thamule

Anbefalte innlegg

Hei.

Studerar nautikk i Haugesund og er ferdig med andre året til sommaren. Fekk plutselig vite at vi kan ta siste året akkurat kor vi vil. Det er eit såkalt profileringsår. Eg har dame i Bergen og kan derfor tenke meg å gå der. Fant eit passande studie som studieveiledaren sa vart godkjent som tredjeåret mitt. Men når eg no kjem heim ser eg at det er enkelte krav:

Opptakskrav

Høgskoleutdanning med minimum 120 studiepoeng innenfor teknologiske/økonomiske/IT-fag.

I disse studiepoengene må det inngå minimum 5 studiepoeng matematikk, 5 studiepoeng statistikk, 5 studiepoeng bedriftsøkonomi og 5 studiepoeng organisasjonsfag.

Eg oppfyller 120 studiepoeng, eg har 5 av dei som matte og 5 av dei som statistikk, men dei 2 siste faga har eg aldri hatt.

Vil dette automatisk sei at eg er ekskludert frå å ta studiet? Ingen mogelegheiter?

Eg skal ringe Høgskulen i Bergen i morgon, men eg tenkte kanskje nokon visste noko?

Eg er også interessert i å høyre om erfaringar frå studiet og om nokon veit om det er vanskeleg å få plass. Fann ingenting på samordna opptak om kva poenggrense som har vore tidlegare.

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden studiet krever at man har høyere utdanning fra før, i likhet med mastergrader, skjer opptaket lokalt på høyskolen og ikke via SO.

Tipper du har gode sjanser til å komme inn om det ikke er nok kvalifiserte søkere til å fylle opp plassene. Så du kan jo høre med skolen om alle plassene pleier å bli fylt opp.

Lenke til kommentar
Siden studiet krever at man har høyere utdanning fra før, i likhet med mastergrader, skjer opptaket lokalt på høyskolen og ikke via SO.

Tipper du har gode sjanser til å komme inn om det ikke er nok kvalifiserte søkere til å fylle opp plassene. Så du kan jo høre med skolen om alle plassene pleier å bli fylt opp.

Spurte om det var stor etterspørsel etter plassane, men fekk berre beskjed om at det varierte veldig. No når det er nedgangstider i økonomien kan det nok bli vanskeligare å få få plass i og med at ferre får jobb. Men eg får no berre søke og håpe på det beste.

Ho dama eg snakka med kunne heller ikkje svare på når ein kunne rekne med at søknaden var ferdigbehandla. Men sidan søknadsfristen for enkeltemner er 1. juni vil vel resultata for hovedopptaket vere klar lenge før det. Folk må jo først få vite kva slags emner som er tilgjengelige før dei kan søke enkeltemner. Kanskje eg kan håpe på svar innan 1. mai? Då har jo skulen hatt 2 månadar på seg å behandle søknadar.

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...