Gå til innhold

FIFA 09 - Bifrost FC klubb tråd

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikket tilfeldigvis på statistikken deres og la merke til at dere tilsynelatende sliter en del med å score mål. Dere hadde scoret 6 mål på de 10 siste kampene deres, mens vi i Diskusjon FC til sammenlikning har scoret 23 mål på de 10 siste kampene våre.

Har dere gjort dere noen tanker om hvordan dere skal øke scoringsfrekvensen i kampene deres? Er f.eks. problemet at dere bommer på mange sjanser eller at dere ikke skaper mange sjanser i løpet av en kamp?

Lenke til kommentar

Saken er vel mest den at vi har spilt den siste tiden uten den største målscoreren vår, har såklart andre der fremme også, men de er ikke akuratt like store goalgettere som han vi mangler.

Er kapable til å score mål de andre på laget også, det er ikke det, men uten vår faste målgjører så kan det ta lengre tid mellom målene.

Lenke til kommentar

Var ikke du en meget habil måljeger i gamle dager da Luna?

Neida, fra spøk til revolver. Som du så fint sa her om dagen. "Diskusjon Fc hadde neppe kommet seirende ut av et møte med oss".

Dere er et nytt lag, som tydeligvis sliter både med å score mål, vinne kamper og tilogmed å kunne stille lag. Selv om dere har 11 medlemmer i troppen.

Skjønner da ikke hva du bygger dine påstander om at dere skal være bedre enn oss på?

Skal vi bruke logikken din, så har vi spilte uten tc47 og oivols hele denne uken. Begge er våre desidert beste spillere med tanke på stats. Hvordan i all verden har vi da vunnet kamper?

Lenke til kommentar
Var ikke du en meget habil måljeger i gamle dager da Luna?

Jo, men fra en ANY posisjon så blir det ikke like mange mål.

Neida, fra spøk til revolver. Som du så fint sa her om dagen. "Diskusjon Fc hadde neppe kommet seirende ut av et møte med oss".

Dere er et nytt lag, som tydeligvis sliter både med å score mål, vinne kamper og tilogmed å kunne stille lag. Selv om dere har 11 medlemmer i troppen.

Skjønner da ikke hva du bygger dine påstander om at dere skal være bedre enn oss på?

Ettersom eg har spilt på begge lag så har eg en liten peiling on hvilket lag som er best.Forde om vi har tapt kamper mot andre lag Dexter så betyr ikke det at vi hadde tapt mot dere. Så det at vi ikke alltid stiller lag så mener du at dere er bedre enn oss? Veldig bra Dex.....

Skal vi bruke logikken din, så har vi spilte uten tc47 og oivols hele denne uken. Begge er våre desidert beste spillere med tanke på stats. Hvordan i all verden har vi da vunnet kamper?

Nei, vet ikke du så vet ikke eg, men for å være ærlig så bryr eg meg ikke hvordan dere vinner kamper.

Men en ting må eg si, du klager over våre stats..vi har spilt ca 80 kamper sammen og ja vi har negativ statistikk enda..men kjære deg, DIN gamle klubb hadde fortsatt negativ stat da du bestemte deg for å lage en ny, 105-37-115 er heller ikke mye å skryte av du, 257 kamper sammen og alikevel står det på negativ statistikk.

Og vi er ett således nytt lag med 80!! kamper sammen, og du klager over at vi har tapt 10 flere kamper enn vi har vunnet.Utrolig dårlig argument du kom med der.

Så legger vi sammen stats'ene til din gamleklubb og din nye får vi:105-37-115+55-22-47= 160-59-162 så dere ligger på negativ stats dere også enda.

Men dette er Bifrost FC sin tråd så eg gidder ikke diskutere hverken "diskusjon fc" eller noenting annet som har med den å gjøre.

Så blir det mer drittprat og prat om deres klubb i vår tråd Dex så blir du rapportert ;)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Hva den gamle klubben hadde i stats i er jo iallefall totalt irrelevant. Det var en helt annen tropp, som det ble ryddet opp i, ved at vi fikk vekk de spillerne som ikke holdt mål. Og vi ser jo at det har fungert :)

Men jeg er veldig for at vi holder oss til våre egne tråder Luna, men da bør du overholde dette selv. Du popper jo opp i vår tråd hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg trenger sølv trofeet "Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match". Regner med at flere her inne også ønsker det. Håpet derfor at vi kunne arrangere noe en dag slik at vi kan skaffe oss dette.

Om vi skal få til dette så må vi få inn flere folk i klubben. Det å få inn flere i klubben trengs uansett i og med at det er alt for mange i klubben som så og si aldri stiller opp.

Lenke til kommentar
Trist å høre. JEg er ganske enig med deg, men alle i klubben har rett til å sette opp en tid så hvorfor har du ikke gjort det?

Har ikke gjort det personlig, men har ofte vært med å bestemme garderobetider sammen med andre og da har ofte vært dårlig oppmøte. De gangene vi setter opp garderobetid så ender det opp med at vi er max. 3 stykker!

Har forøvrig ikke satt opp noen tid denne uka fordi jeg har jobbet natt. Jeg har derimot sagt ifra om at jeg skulle jobbe. Er svært sjelden at noen andre sier ifra om at de ikke kan møte. Trodde det var en del av relgene at vi skulle si ifra?

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...