BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det noen gardrobetid i dag luna? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Eg setter ikke opp noe idag. Viss andre vil så har de like stor rett som meg. Chelsea 0-1 Manchester United Mye bra spill fra oss, men Chelse hadde mange store sjangser. Selv etter 4 gigasjangser kommer vi oss til pause med målløst resultat. Vi scorer i det 82. minutt av Luna med en flott passning fra Mats. Vi overspillte vår motstander. Etter min mening vant vi fortjent. Mye er forbedret blant annet klarte vi å holde plassene våres mye bedre og passnings spillet fungerte super. En fortjent seier! Liverpool 2-0 Manchester United Litt slurving i starten og noen passnings feil, Liverpool får en brilliant start med et mål etter 27 minutter. Vi klarer ikke å tre oss igjennom forsvaret. Vår eneste gode sjangse kom rett før første omgang der Luna fikk en gjennombrudspassning å kommer alene med keeper, den skal sitte! Baltus skrur ballen i stolpen fra frispark, men neida, denne gangen i stolpen. Uheldig hvis bomer en på ballen og det står to null til l'pool på tavlen. Dette var ydmykelse og vi har mye å forbedre oss på! Det var ikke meg Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ok, men jeg skulle egentlig si isaåfall at det ekke sikkert jeg spiller i dag! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 GARDROBE TID IDAG KL: 18:00 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Her er plasseringene som folk skal bruke. Luna: ANY OlaNordmann: VSM Steen Jadd: OMS Wolgon: S August: RM Sprolauk: VV,HV Perry: ANY ( + en som vi skal disk nærmere ) Resten har ikke kommet med ønsker...så de får si ifra Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Manchester United 0-2 BarcelonaNy taktikk og den ser ut som å fungere bra! Mange gode innlegg og store sjangser i første omg, men det står kun målløst til pause. 50 min får sprolauk ballen i felte å scorer brilliant med helen. 1-0!! Pasningsspillet overkjører ManU og vi kommer til mange sjangser . 78 min, Sprolauk får en strålende gjennombruddspasning servert på gullfat. 2-0!! Kapen ender 2-0 etter storspilling fra gutta! Endret 26. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som vil være med i en cup så vi kan finne ut hvilken forumbruker som egentlig er den beste her på diskusjon? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1080263&hl= Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som nevnt tidligere bør alle i klubben skaffe seg et headset til PS3 slik at vi slipper å sitte på MSN under kamp. Alle bør skaffe seg et raskest mulig. Kunne ikke du Luna laget en oversikt i første post over hvem som har headset? Har selv skaffet meg et, så du kan føre opp meg. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nydelig steen! GARDROBER TID IDAG: KL 18:00 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 GARDEROBE KL 21.30 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis det blir noe garderobetid idag så kan jeg ikke stille. Jeg reiser vekk for natten og er ikke tilbake før etter ligacup finalen på søndag. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Roger That, Takk for at du sier ifra Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som er med på noen matcher nå? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Siden det har vært stille en god stund tar jeg meg friheten til å sette opp en garderobetid GARDEROBE IDAG KL. 18.00 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tar meg friheitan til å poste gardrobe tiden til 18:30 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Da ett av medlemmene våre har blitt kastet ut grunnet null oppmøte og ingen kommunikasjon så tar vi imor prøvespillere. Vi ønsker i hovedsak forsvarspillere og/eller midtbanespillere. Sign here viss du er keen på å vise deg frem Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ser at det ble postet garderobetid i går. Fikk ikke sagt ifra om at jeg ikke kunne møte fordi den ble postet for sent. Jeg kan også informere om at jeg ikke kan spille i kveld eller i morgen kveld pga jobb. Er derimot klar for spilling til helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg