Gå til innhold

FIFA 09 - Bifrost FC klubb tråd


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg setter ikke opp noe idag.

 

Viss andre vil så har de like stor rett som meg.

 

Chelsea 0-1 Manchester United

 

Mye bra spill fra oss, men Chelse hadde mange store sjangser. Selv etter 4 gigasjangser kommer vi oss til pause med målløst resultat. Vi scorer i det 82. minutt av Luna med en flott passning fra Mats. Vi overspillte vår motstander. Etter min mening vant vi fortjent. Mye er forbedret blant annet klarte vi å holde plassene våres mye bedre og passnings spillet fungerte super. En fortjent seier!

 

Liverpool 2-0 Manchester United

 

Litt slurving i starten og noen passnings feil, Liverpool får en brilliant start med et mål etter 27 minutter. Vi klarer ikke å tre oss igjennom forsvaret. Vår eneste gode sjangse kom rett før første omgang der Luna fikk en gjennombrudspassning å kommer alene med keeper, den skal sitte! Baltus skrur ballen i stolpen fra frispark, men neida, denne gangen i stolpen. Uheldig hvis bomer en på ballen og det står to null til l'pool på tavlen. Dette var ydmykelse og vi har mye å forbedre oss på!

 

Det var ikke meg

Lenke til kommentar
Manchester United 0-2 Barcelona

Ny taktikk og den ser ut som å fungere bra! Mange gode innlegg og store sjangser i første omg, men det står kun målløst til pause. 50 min får sprolauk ballen i felte å scorer brilliant med helen. 1-0!! Pasningsspillet overkjører ManU og vi kommer til mange sjangser . 78 min, Sprolauk får en strålende gjennombruddspasning servert på gullfat. 2-0!! Kapen ender 2-0 etter storspilling fra gutta!

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...