Gå til innhold

FIFA 09 - Bifrost FC klubb tråd


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har vi fått "unnagjort" vår første spilløkt sammen og blitt litt bedre kjent med hverandre og hverandres spillestil.

 

Ble til sammen 6 kamper som endte med 4 tap og 2 seire, mer enn godkjent i mine øyne ettersom dette var vår første økt sammen.

 

 

Men noen ting som eg merket meg, vi er nok klar over det alle sammen men skader ikke å gjenta det;)

 

1: Viss motstanderene kontrer så går ÈN man i/følger mann med ball mens resten dekker opp inne i feltet.

2: To, tre eller fire mann som går etter samme mann er ingen god idè, mannen nærmest ballfører går i.

3: Firkant taklinger innenfor 16 er NEI uansett.

4: Pasninger kan vi aldri få nok av ;)

 

Når det er sagt.

 

 

GARDEROBE IMÅRRA

 

1800.png

Lenke til kommentar
åssen kommer man inn i garderoben?

 

 

Skal sjekke om eg har invita deg til klubben, du kommer vertfall ikke inn uten invite :p

 

Jeg kan ikke stille i garderoben klokken 1800 i morgen. Da er jeg på jobb :thumbdown: Jeg er nok ikke hjemme før nærmere 2100. Det blir nok desverre ikke noe spilling på meg imorgen med mindre dere spiller usedvanlig lenge :cry:

 

Det er quite allright. Du ser nå det om vi fortsat er der når du kommer, og viss ikke så kommer det mange mange flere sjangser ;)

Lenke til kommentar
Chelsea 0-1 Manchester United

 

Mye bra spill fra oss, men Chelse hadde mange store sjangser. Selv etter 4 gigasjangser kommer vi oss til pause med målløst resultat. Vi scorer i det 82. minutt av Luna med en flott passning fra Mats. Vi overspillte vår motstander. Etter min mening vant vi fortjent. Mye er forbedret blant annet klarte vi å holde plassene våres mye bedre og passnings spillet fungerte super. En fortjent seier!

 

Liverpool 2-0 Manchester United

 

Litt slurving i starten og noen passnings feil, Liverpool får en brilliant start med et mål etter 27 minutter. Vi klarer ikke å tre oss igjennom forsvaret. Vår eneste gode sjangse kom rett før første omgang. Baltus skrur ballen i stolpen fra frispark, men neida, denne gangen i stolpen. Uheldig hvis bomer en på ballen og det står to null til l'pool på tavlen. Dette var ydmykelse og vi har mye å forbedre oss på!

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...