IcedInsanity Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) VI ØNSKER PRØVESPILLERE Da er dette den endelig tråden for laget: Bifrost FC Lagmedlemmer er: - LunaticFanatic | PSN: LunaticFanatic | ---Mic - BaltusBrun | PSN: Triumphy | ---Mic - REBBERN | PSN: sprolauk | - Manu333 | PSN: HAUKAASEN_94 | - - QneX | PSN: QneX | - Perry| PSN: perry1438 | -steen_jadd | PSN: steen_jadd | ---Mic -T.I | PSN: Wolgon | Ta kontakt med meg dersom du ikke har MSN til noen av de andre Spillerposisjoner LunaticFanatic: ANY Steen_Jadd: SOM Wolgon: VS Perry: ANY Ola: VSM Sprolauk: HS August: HM Haukaasen: ?? Regler må vi ha (1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man. 2) Skal man klarere trykker man på skyte-knappen(O) og ikke langpasning-knappen (Firkant) 3) Man greier "aldri" å finte seg forbi en mann. Bruk derfor dette sparsommelig. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret. 4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Spill ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, det har blitt scoret mål i bøtter og spann på denne måten ved tidligere anledninger. 5) Personen som er listet øverst i garderoben er kaptein, det er denne personen som trykker X for å starte kampen, når vi har forsikret oss om at folk er klare. 7) Hvis man ikke kommer til oppsatt garderobetid uten å ha sagt i fra må man ha en god grunn. Hvis ikke får man fravær, og man har ikke uendelig med sjangser. 8) Ikke opphold deg i garderoben dersom du ikke sitter ved PS3en. Endret 20. mars 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Godt! Legg også til MSN + PSN fra den andre tråden Please Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eit tips, ville no vore litt forsiktig med å legga ut epost-adressene i full offentlighet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da har eg invita alle til klubben og lagt dere til på PSN. Lenke til kommentar
OlaNordmann14 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Åssen joiner jeg? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Send meg din MSN på PM så kan vi se hva du er god for! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Åssen joiner jeg? Det er fullt for øyeblikket, men vi skal gi deg en lyd viss det skulle komme en ledig plass. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er ny i FIFA-verden, og tillater meg bare å stille ett spm. iforhold til regelen deres klubb har iforhold til "at det ikke går an finte seg forbi motspiller". Vil det si at dette ikke er noe å strebe etter å mestre i FIFA 09? Svært skuffende isåfall, hva er vitsen med finterepertoaret isåfall.... Offtopic? Beklager isåfall Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Vel, det kommer jo såklart annpå spilleren du bruker og den som sitter med kontrolleren i hendene. Men det som menes med regelen er at en ikke konstant prøver å drible av 2-3 motspillere. En og annen gangen er jo såklart lov, men ikke når det begynner å irritere medspillerene dine og ikke når du mister ballen oftere enn du kommer forbi. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bra namn Bifrost er broen mellom gudenes og menneskenes verden i norrøn mytologi. Den ene enden var forankret i himmelberget, et stort fjell i utkanten av Åsgard der Heimdall sitter og skuer ut over verden. Mens den andre enden vandrer fritt rundt i Midgard. Gudene kunne bruke Bifrost som en bro når de skulle fra Åsgard til Midgard. Men broen var magisk, så intet menneske kunne finne den andre enden og komme seg til Gudenes rike. Bokstavlig betyr navnet den bevrende broen, og uttales egentlig "biv-råst". På moderne norsk sier de fleste likevel "bi-frost". Det er en vanlig forestilling at bifrost er identisk med regnbuen, men noen mener også at det er nordlyset som er den bevrende broen. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Takk! QneX skal ha æren, eller var det en annen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 All ære til alle sammen. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tenkte mer på ære siden han fant ut et godt navn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 I knooooooooow. Men all ære til alle sammen uansett Lenke til kommentar
QneX Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må si det, HERLIG lagd logo! når blir første match? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Vi prøver oss på Søndag tenker eg...Bare til å følge med her mtpå garderobetider osv Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke søndag da. Drar på søndag så har ikke tid, lørdag? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må si det, HERLIG lagd logo!når blir første match? hehe, godt å høre! Vi prøver oss på Søndag tenker eg...Bare til å følge med her mtpå garderobetider osv Håper da det! evt. Jørgen så får vi spillt sikkert på madag også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Får nok til noe i uka også Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fullt med 8 spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg