Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://www.digi.no/512922/mobilen-som-en-t...ering-paa-armen Her er telefonen du vil ha Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Den skal jeg ha, men må nok vente en stund. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den så heftig ut... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jeg kan ikke forstå at det skal være noen fordel med kun en tidssone, for folk kommer helt sikkert til å få oppringninger fra andre siden av jorden midt på svarte natta uansett. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er ikke dette feilpostet? Mer såpeboks eller teknologi..................... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er ikke dette feilpostet? Mer såpeboks eller teknologi..................... Tråden har beveget seg fra utgangspunktet om felles tidssoner, og har ikke lenger så mye med samfunn å gjøre, men handler mer om duppedingser. Kanskje har tråden utspilt sin opprinnelige rolle, men jeg liker ikke å stenge tråder som ikke strider med retningslinjene, så lenge noen fortsatt har lyst til å diskutere i dem. At tråden har gått off topic er i seg selv ikke stengningsgrunn, det er naturlig at tråder har en slik dynamikk, men da er det bedre å starte en ny tråd. Et alternativ kunne være å splitte ut de siste par sidene til teknologi-kategorien, og la den opprinnelige tråden bli værende her. Kommentarer kan dere sende meg på PM, ikke ta dem her i tråden. Geir Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde ikke det beste vært om det ikke var noe som hette tid? Så slapp vi å måtte rekke ditt og datt. Kunne ta livet med ro.. Jeg hadde sluppet å stå opp kl. 6:30 fordi jeg må på skolen.. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan kan du ta det med ro uten tid? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Greit nok, å ikke ha tid er litt dumt. Men å stoppe tida av og til hadde vært digg. Iallefall tanken. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Selv forstaar jeg ikke hvordan du skal fa romvesenene i Andromeda-galaksen til aa fölge 24t-klokka da Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 http://www.digi.no/512922/mobilen-som-en-t...ering-paa-armen Her er telefonen du vil ha Kjipt for de som allerede har tatovert armen Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Angående 8timers klokka. Den er ikke veldig dum egentlig. 3 runder i døgnet. Vi deler jo allerede døgnet i 3 eller 4 deler. Morgen, middag\kveld, natt. Klokka kunne representert det. Men det måtte ha vært en enkel indikator på om det var morgen, middag eller natt. Men men, diskusjonen er vel over. Og for dem så sier armbåndsur er ut; det så digg å slippe å dra opp en telefon for å sjekke klokka. Å sitte i møte med viktige folk og finne på å dra opp telefonen er sinnsykt uhøflig. Det tolkes som om du sjekker meldinger. I tillegg til det så er det i enkelte industrier ulovlig å bruke mobil, så derfor kan et armbåndsur være hendig. For å sjekke om det er natt eller dag, kikker jeg bare ut vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå