a_aa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gud nå er jeg spent på hva neste vending i denne tråden blir. Hva med litt mer politisk tilsnitt: Drev det kommunistiske militærvesen sabotasje mot 12-timers klokka? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 England?Sjekk profilen min du ;-) Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Island! En ære! Er du islending? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Island! En ære! Er du islending?Þú mátt nú segja það, en svona eiginlega er ég "blandaður" norðmaður/íslendingur. Ég er fæddur í Reykjavík (Du kan naa si det, men er naa teknisk sett blandet islandsk/norsk, födt i Reykjavik). Kanskje litt OT, men det er naa din traad saa Endret 19. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes at alle klokker skal ha dag og dato på! Fordi det er umulig å vite hvilken dag eller dato bare ved å se på en enkel klokke!!!! Og hold kjeften på dere andre!! Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Island! En ære! Er du islending?Þú mátt nú segja það, en svona eiginlega er ég "blandaður" norðmaður/íslendingur. Ég er fæddur í Reykjavík (Du kan naa si det, men er naa teknisk sett blandet islandsk/norsk, födt i Reykjavik). Kanskje litt OT, men det er naa din traad saa Kult språk, tror jeg skulle lært det ganske godt i løpet av et par måneder intensivkurs. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes at alle klokker skal ha dag og dato på! Fordi det er umulig å vite hvilken dag eller dato bare ved å se på en enkel klokke!!!! Heh, hvem er det som bruker armbåndsur nå til dags, når man har både dato og klokke på mobilen?! Bloody morons... Mengden med "!" du tillater deg å bruke, btw. Ring politiet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det å "ønske en klokke som ikke sier noe om tiden på døgnet" er ikke det samme som å ønske én felles tidssone for hele verden. Uansett hvordan du stokker om på ordene, blir det ikke det samme. Vennligst heng med i svingene. Jeg ønsker ikke lenger én felles tidssone for hele verden. Les hva jeg skriver, for Guds skyld. Les hele posten min og postene jeg siterte før du trekker ut enkeltsetninger/deler og slakter de. Som vi lærte i Forsvaret: Tenk, trykk, tal. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heh, hvem er det som bruker armbåndsur nå til dags, når man har både dato og klokke på mobilen?!Er saa ufattelig praktiskt aa barre kunne löfte armen og se hva klokka er, spesielt paa skolen der de ikke er særlig mobilvennlige. Ikke noe fomling i lomma og trykking paa knapper for aa slaa paa skjermen, bare et lite löft av armen (noen ganger ikke det engang). Og hva med naar mobilen staar til lading? Da har man jo ingen klokke lenger jo :O Armbaandsur FTW! Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Er saa ufattelig praktiskt aa barre kunne löfte armen og se hva klokka er, spesielt paa skolen der de ikke er særlig mobilvennlige. Ikke noe fomling i lomma og trykking paa knapper for aa slaa paa skjermen, bare et lite löft av armen (noen ganger ikke det engang). Sant. Hadde vært greiere med mobiltelefonen på armen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sant. Hadde vært greiere med mobiltelefonen på armen.Mobil paa armen FTW! Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Med touch screen burde det gå greit, plassmessig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Trådstarter endre topic og førsteinnlegg hele tiden. Denne tråden er ubrukelig. *rapportert* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva faen er vitsen med å bytte navn på tråden hele tiden? Begynner å tenke hva faen tråden gjør i "Mine innlegg" når jeg aldri har sett den før... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Mobiltelefoner Tøff den siste da, med antenne og greier Endret 20. februar 2009 av jale Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hvor får jeg kjøpt de? Er de kreftfremkallende? Likte den i midten best. Endret 20. februar 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Om de er kreftfremkallende? Ja, de er det hvis du eter de... Tviler på at du får kreft hvis du setter de på armen. De som har laget den i midten heter http://www.mymobilewatch.com/ Ser ut som en drittside... Tror kanskje ikke slike mobiler slo så godt ann... De er også temmelig gamle, tror de er fra 2007 alle sammen. Altså ingen 3G eller EDGE. Men de skal fungere i norge mener jeg, tror det var quadband på alle de der. Endret 20. februar 2009 av jale Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) ... Endret 21. februar 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som vet om Sony Ericsson eller Nokia har laget slike telefoner, eller om det eksisterer planer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå