Gå til innhold

Bør 24t-klokka bli universell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Island! En ære! Er du islending?
Þú mátt nú segja það, en svona eiginlega er ég "blandaður" norðmaður/íslendingur. Ég er fæddur í Reykjavík (Du kan naa si det, men er naa teknisk sett blandet islandsk/norsk, födt i Reykjavik).

Kanskje litt OT, men det er naa din traad saa :p

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Island! En ære! Er du islending?
Þú mátt nú segja það, en svona eiginlega er ég "blandaður" norðmaður/íslendingur. Ég er fæddur í Reykjavík (Du kan naa si det, men er naa teknisk sett blandet islandsk/norsk, födt i Reykjavik).

Kanskje litt OT, men det er naa din traad saa :p

Kult språk, tror jeg skulle lært det ganske godt i løpet av et par måneder intensivkurs.

Lenke til kommentar
Jeg synes at alle klokker skal ha dag og dato på! Fordi det er umulig å vite hvilken dag eller dato bare ved å se på en enkel klokke!!!!

Heh, hvem er det som bruker armbåndsur nå til dags, når man har både dato og klokke på mobilen?! Bloody morons... :) Mengden med "!" du tillater deg å bruke, btw. Ring politiet.

Lenke til kommentar
Det å "ønske en klokke som ikke sier noe om tiden på døgnet" er ikke det samme som å ønske én felles tidssone for hele verden. Uansett hvordan du stokker om på ordene, blir det ikke det samme.

Vennligst heng med i svingene. Jeg ønsker ikke lenger én felles tidssone for hele verden.

Les hva jeg skriver, for Guds skyld. Les hele posten min og postene jeg siterte før du trekker ut enkeltsetninger/deler og slakter de.

Som vi lærte i Forsvaret: Tenk, trykk, tal.

Lenke til kommentar
Heh, hvem er det som bruker armbåndsur nå til dags, når man har både dato og klokke på mobilen?!
Er saa ufattelig praktiskt aa barre kunne löfte armen og se hva klokka er, spesielt paa skolen der de ikke er særlig mobilvennlige. Ikke noe fomling i lomma og trykking paa knapper for aa slaa paa skjermen, bare et lite löft av armen (noen ganger ikke det engang). :D

Og hva med naar mobilen staar til lading? Da har man jo ingen klokke lenger jo :O

Armbaandsur FTW!

Lenke til kommentar
Er saa ufattelig praktiskt aa barre kunne löfte armen og se hva klokka er, spesielt paa skolen der de ikke er særlig mobilvennlige. Ikke noe fomling i lomma og trykking paa knapper for aa slaa paa skjermen, bare et lite löft av armen (noen ganger ikke det engang). :D

Sant. Hadde vært greiere med mobiltelefonen på armen.

Lenke til kommentar

Om de er kreftfremkallende?

Ja, de er det hvis du eter de... :roll:

Tviler på at du får kreft hvis du setter de på armen.

De som har laget den i midten heter http://www.mymobilewatch.com/

Ser ut som en drittside...

Tror kanskje ikke slike mobiler slo så godt ann... De er også temmelig gamle, tror de er fra 2007 alle sammen. Altså ingen 3G eller EDGE. Men de skal fungere i norge mener jeg, tror det var quadband på alle de der.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...