paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter et opphold på over 10 år har jeg begynt å røyke igjen. Har kjøpt sigaretter til nå, men det blir dyrt! Ønsker å vite hva slags rulletobakk som er bra. Gikk mye i Tidemanns Rød nr. 3 da jeg røykte som ung, men er redd den er litt sterk for meg. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Petterøs 3 da? Takk for svar. Må bort på Kiwi før kl. 22, og da blir det Petterøs nr. 3 Tillegg: Blir ikke Petterøs igjen. Alt for syrlig smak. Endret 19. februar 2009 av paranoidcrazy Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Idiotisk å begynne igjen når du har holdt deg i 10 år Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Idiotisk å begynne igjen når du har holdt deg i 10 år Enig i det, men nikotin har en beroligende effekt, og nå man opplever sitt livs dypeste krise er røyken en god venn. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sant det... Planlegger å røyke litt før eksamen, har hørt at det er lett å få nerver da... Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Sant det... Planlegger å røyke litt før eksamen, har hørt at det er lett å få nerver da... Kjøp deg 20 prince mild og du vil gjøre det mye bedre Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mulig hodet ditt vil det, men ikke kroppen. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Mulig hodet ditt vil det, men ikke kroppen. ... for fysisk aktivitet er jo kolosalt viktig på eksamen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøp Rød 3 med ekstra tilsatt syresmak Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg røyker vanlige sigaretter selv, men jeg fikk prøve meg på den nye mixen til lucky strike. Vi fikk den som vareprøve, men den kommer nok i butikken hvert øyeblikk. Dessverre er den bare på 25gsom kanskje ikke gjør den like billig som de andre, men den er verdt å prøve. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg røyker vanlige sigaretter selv, men jeg fikk prøve meg på den nye mixen til lucky strike. Vi fikk den som vareprøve, men den kommer nok i butikken hvert øyeblikk.Dessverre er den bare på 25gsom kanskje ikke gjør den like billig som de andre, men den er verdt å prøve. Spennende! Aldri mer Petterøs. Grusom tobakk. Kjøp Rød 3 med ekstra tilsatt syresmak Hehe, da kan jeg heller kjøpe et rep og henge meg, billigere det Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Petterøe's er for sur, ja. Om rødmixen blir for sterk, kan du prøve Gul 3? Eventuelt Eventyr, om de har det. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ok, skal gjøre det Mulig hodet ditt vil det, men ikke kroppen. ... for fysisk aktivitet er jo kolosalt viktig på eksamen LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå