mrala Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen telforhandlere som vet hva vi kan få forhandlerabonnementet i Telenor til? Fant ikke noe i Online. Lurer også på det tilsvarende i Netcom med ForhandlerTalk? Ingenting på DOWE Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, står ikke mye om dette på sidene til verken Telenor eller NetCom. Har selv et ForhandlerTalk abonnement jeg bruker på jobb, men aner ikke prisene på det. Ikke jeg som betaler det, så det bryr meg ikke. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen telforhandlere som vet hva vi kan få forhandlerabonnementet i Telenor til?Fant ikke noe i Online. Lurer også på det tilsvarende i Netcom med ForhandlerTalk? Ingenting på DOWE Står som gammel nyhet på infonett, som er netcoms sin "kannal" ut til forhandlerene.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen telforhandlere som vet hva vi kan få forhandlerabonnementet i Telenor til?Fant ikke noe i Online. Lurer også på det tilsvarende i Netcom med ForhandlerTalk? Ingenting på DOWE Ta kontakt med din leder. Tror hver kjede må avtale noe selv med Telenor. Vår kjede har ikke forhandlerabonnement. Kjenner jeg Telenor rett må du sikkert sende tusen fakser og snakke med nitti folk før du får det uansett. Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 NetCom sitt har i alle fall ingen månedsavgift, 0.59 per minutt, 0.59 per MMS, 2000 SMS inkludert per måned og 0.69 i startavgift. Ingen minuttpris til NetCom-kunder og ingen minuttpris til kundeservice. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Telenor har værtfall ett med ca samme. Basert på super pluss Kr. 0,- i månedspris Kr. 0,- i månedspris for FriKontakt 3000 inkluderte SMS pr. mnd Fri bruk av datatrafikk Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Telenor har værtfall ett med ca samme. Basert på super pluss Kr. 0,- i månedspris Kr. 0,- i månedspris for FriKontakt 3000 inkluderte SMS pr. mnd Fri bruk av datatrafikk Om det der stemmer skal jeg rive hodet av den personen i kjeden min som ikke vil være med på det der! Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kontakt forhandlerkonsulenten din, spør etter verdikode. Lenke til kommentar
mrala Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Superpluss blir bare dyrt uansett. 1 krone pr. minutt til alle andre enn Telenoroperatører + 0,69 i oppstart. Det eneste positive er FriKontakt, Data og SMSer Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 4 pros 1 con Kan leve med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå