Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ung og usikker

Gjest ung og usikker

Anbefalte innlegg

Gjest ung og usikker

jeg har fått meg kjæreste da, og jeg vil ha sex, men vet ikke om kjæresten min vil, og jeg vil virkelig ikke miste henne eller såre henne, finnes det en "sikker" måte å finne ut om kjæresten din vil ha sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvordan tenker du med tanke på og sex og sånt?"

Kanskje lurer og være litt sammen med henne of tafse litt når dere koser etc, så kommer det vel ann på alder. Men tro meg, rett frem er ofte det beste.

Angrer på at ikke jeg gjorde det med en gang. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest ung og usikker
"Hvordan tenker du med tanke på og sex og sånt?"

Kanskje lurer og være litt sammen med henne of tafse litt når dere koser etc, så kommer det vel ann på alder. Men tro meg, rett frem er ofte det beste.

Angrer på at ikke jeg gjorde det med en gang. :dontgetit:

angrer? kan godt hende jeg er dum nå, men angrer på at du ikke gikk rett på? jeg er ikke akkurat den sex typen, og denne jenta er den jeg elsker og vil absolutt ikke miste henne, jeg kan nesten gifte meg med henne.

så hvis hun ikke vil ha sex, kan hu ikke bli sur og slå opp da?

Lenke til kommentar

Nå kommer det jo an på hvor ung paret er da. Hvis jenta slår opp fordi typen vil ha sex høres det ut som han er i en helt annen livssituasjon enn det hun er, og at det vil ta lang tid før hun er der. Uansett, du må nesten bare spørre eller prøve deg litt frem. Husk også på å ikke gå for fort frem, og at hvis hun sier nei så betyr det nei. Liker hun deg så kommer hun ikke til å slå opp pga grunn av det vil jeg tro.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...