Han-som Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har i det siste startet med litt dating, noe som er ganske nytt for meg. Jeg er på "bortebane", men klarer meg ganske bra(Eller, gjør jeg?) Jeg har det artig, og damene(2) som jeg var på dating med virket som de trivdes i mitt nærvær. Har ikke hatt noe stort problem med å få meg damer, men dog har det vært på byen/fest. Det ender som regel opp med ONS. Noe jeg er dritlei av! Så derfor prøver jeg meg på edrudating. Men..her kommer problemet. Datene har gått bra. Men etter utveksling av sms'er i etterkant har jeg fått kald skulder fra begge. Eksempel fra en av dem er at hun fikk ikke noen følelser for meg, og hun andre mente at vi ikke var på samme bane. Etter et kort møte så gir dem begge opp? Var ikke engang jeg som ba de på date engang. Evaluerer jenter oss som potensielle kjærester fra 1 sek de møter oss, og hva gjør jeg så i tilfelle galt siden de plutselig mister interessen? Lenke til kommentar
Gjest 22jenta Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har i det siste startet med litt dating, noe som er ganske nytt for meg. Jeg er på "bortebane", men klarer meg ganske bra(Eller, gjør jeg?) Jeg har det artig, og damene(2) som jeg var på dating med virket som de trivdes i mitt nærvær. Har ikke hatt noe stort problem med å få meg damer, men dog har det vært på byen/fest. Det ender som regel opp med ONS. Noe jeg er dritlei av! Så derfor prøver jeg meg på edrudating. Men..her kommer problemet. Datene har gått bra. Men etter utveksling av sms'er i etterkant har jeg fått kald skulder fra begge. Eksempel fra en av dem er at hun fikk ikke noen følelser for meg, og hun andre mente at vi ikke var på samme bane. Etter et kort møte så gir dem begge opp? Var ikke engang jeg som ba de på date engang. Evaluerer jenter oss som potensielle kjærester fra 1 sek de møter oss, og hva gjør jeg så i tilfelle galt siden de plutselig mister interessen? Hei Så bra at du har det artig med å gå på date. Vi jenter evaluerer nok gutter fra 1sek. som eventuelle kjærester eller venner. Er ikke så sikkert at det er noe galt med deg selv om de ikke vil date deg mer. Men kanskje de følte at dere ikke klikket sammen. Jeg har datet mye opp i gjennom og det er mange jeg bare har vært på en date med fordi jeg ikke likte dem. Eller fordi vi ikke passet sammen. Men ikke gi opp håpet for det, det er sikkert ei jente der ute for deg å Lykke til i jakten Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 På hvilket tidspunkt man avgjør om en gutt er kjæreste-emne eller ikke, kommer helt an på situasjonen. Hvis opplegget blir typisk dating-aktig om man ikke kjenner hverandre så godt, og begge er der fordi man leter etter en kjæreste, så er førsteinntrykket veldig viktig. Kommer du litt skakt ut i starten, så er det gjort, dessverre. Det er annerledes hvis man blir kjent med en gutt uten tanke på at han kanskje skulle være en mulig kjæreste. Da blir man kjent på en annen måte, og man tenker kanskje etter hvert at denne gutten er en jeg kunne vært sammen med. I tillegg må også disse følelsene være på plass. Man hører alltid at jenta bestemmer om en gutt havner i "vennesonen" i bare i løpet av noen sekunder, men jeg fungerer ikke sånn i alle fall. Men hadde jeg dratt på en date med en gutt jeg ikke kjente noe fra før eller hadde følelser for, så måtte den personen imponert veldig for at jeg skulle hatt lyst til å se han igjen. Han måtte virkelig vært noe spesielt. Du har bare truffet 2, så ikke gi opp enda Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter et kort møte så gir dem begge opp? Var ikke engang jeg som ba de på date engang. Evaluerer jenter oss som potensielle kjærester fra 1 sek de møter oss, og hva gjør jeg så i tilfelle galt siden de plutselig mister interessen? Selvsagt blir du vurdert fra første sekund, gjør ikke du det med jenter? Er heller ingen lov som sier at de må falle for deg bare fordi det var de som tok initiativ til date. Er mye du kan ha gjort "feil" og hvis du bare har møtt dem på nett tidligere er det veldig ofte at man er annerledes i virkeligheten. Som Mari sier så er det bare to jenter. Det er ingenting Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Foreslår at du plukker opp "The Game" for en 50-lapp eller noe slikt på narvesen eller i nærmeste bokhandel. Det er ikke en pick-up-lærebok, men historien er bra, og du kommer garantert til å lære mye om jenter. Lenke til kommentar
Han-som Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 På hvilket tidspunkt man avgjør om en gutt er kjæreste-emne eller ikke, kommer helt an på situasjonen. Hvis opplegget blir typisk dating-aktig om man ikke kjenner hverandre så godt, og begge er der fordi man leter etter en kjæreste, så er førsteinntrykket veldig viktig. Kommer du litt skakt ut i starten, så er det gjort, dessverre. Blir kanskje lagt opp en viss stemning når det faktisk er "dating" En slags evulasjonsprosess hvor begge ser etter tegn på kjemi osv. Dog har jeg som regel ikke problem med å bli kjent med nye personer, såfremst de ikke er av den usikre typen. Settingen i seg selv er kanskje ikke ideel. Skal prøve å variere det neste gang Man hører alltid at jenta bestemmer om en gutt havner i "vennesonen" i bare i løpet av noen sekunder, men jeg fungerer ikke sånn i alle fall. Men hadde jeg dratt på en date med en gutt jeg ikke kjente noe fra før eller hadde følelser for, så måtte den personen imponert veldig for at jeg skulle hatt lyst til å se han igjen. Han måtte virkelig vært noe spesielt. I utgangspunktet er jo dating en form for kontakt, og begge er jo i bunn og grunn på jakt etter en kjæreste, men jeg tror kanskje jenter er litt for raske på avtrekkern, og gir ikke menn noen sjangse til å faktisk bli kjent. Man blir jo ikke akkurat godt kjent med en person over en kopp kaffe. På meg selv kjenner jeg at jeg trenger mere enn en kaffedate for å få kjemien til å stemme. Vi er jo tross alt "ukjente" for hverandre. Derfor synes jeg det kanskje er litt vagt å bare gi opp så fort! Der jeg kommer fra er ikke dating "dagligdags". Og etter at jeg flyttet til Trondheim, så hadde begge de jentene oppsøkt meg på jobb. Uvant, men artig. Det skjedde aldri hjemme. Hvor jeg da hadde samme type jobb. (Bartender) Av og til får jeg følelsen av at jobben min står i veien for et eventuelt forhold i fremtiden. Føler at en del jenter bare vil ha bartenderen på jobb istedetfor personen. Håper jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Han-som Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Selvsagt blir du vurdert fra første sekund, gjør ikke du det med jenter? Er heller ingen lov som sier at de må falle for deg bare fordi det var de som tok initiativ til date. Er mye du kan ha gjort "feil" og hvis du bare har møtt dem på nett tidligere er det veldig ofte at man er annerledes i virkeligheten. Som Mari sier så er det bare to jenter. Det er ingenting Sant nok, er jo bare to jenter. Og det er jo en del søte jenter her i barteby Nettdating holder jeg meg langt unna! Foreslår at du plukker opp "The Game" for en 50-lapp eller noe slikt på narvesen eller i nærmeste bokhandel. Det er ikke en pick-up-lærebok, men historien er bra, og du kommer garantert til å lære mye om jenter. Har lest utrolig mye artig litteratur som handler om akkurat det Neste innkjøp blir The Game. Endret 23. februar 2009 av Han-som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå