Tbe79 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Har fått ny data maskin (Vista? Brukte xp før. Har lagt inn Sony vega pro 8. Laget film. Laget hele filmen i m2t film. Skal printe denne over til hdv tape. Så da får jeg en feil melding der det står no recompression required Så får ikke ført filmen over på tape. Noen som kan hjelpe?? Alt funket i XP. Kan det ha noe å si om jeg har byttet til VISTA? Endret 18. februar 2009 av Tbe79 Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har fått ny data maskin (Vista? Brukte xp før. Har lagt inn Sony vega pro 8. Laget film. Laget hele filmen i m2t film. Skal printe denne over til hdv tape. Så da får jeg en feil melding der det står no recompression required Så får ikke ført filmen over på tape. Noen som kan hjelpe?? Alt funket i XP. Kan det ha noe å si om jeg har byttet til VISTA? Skulle bety at det ikke er endret noe på filmen, at filmen kan kopieres direkte tilbake uten rendering. Lenke til kommentar
Tbe79 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Prøvde å gjøre det samme i pinnacle 12,1. Skjer det samme problemet. Får kun blå skjerm på kamera.Pluss det står recording.Filmen vill ikke bli overført til tapte. Har prøvd både Dv/Hdv. Var ikke noe problem i Xp,men etter jeg fikk vista ble alt bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå