tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Her legger vi bildene fra dagens lille utflukt. Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Tror jeg skal være først ute med mine, da det er sikkert flere som har samme motiver. Snødekte skulptur En vakker port. Måtte ta bildet fra siden da det sto en spade bak den. En gammel telefonkiosk utenfor Frogner museum. Den kunne brukes med telekort. Gutta på tur Edit:forandret et bilde som var for stort. Endret 18. februar 2009 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Her kommer det flere bilder fra meg etter hvert, begynner med dette: (Er det rart jeg er sinna, se mitt hode...) Her kommer litt flere: RandiA Endret 18. februar 2009 av RandiA Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvem er nr 2 og 4 fra venstre? Det ble for knappt idag til at jeg rakk å komme, desverre . Mvh Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hvem er nr 2 og 4 fra venstre? Det ble for knappt idag til at jeg rakk å komme, desverre . Mvh Francis Chrissn og the_last_nick_left. Det blir flere muligheter. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Første bunke er bilder tatt med Olympus. På Majorstua Inngangsporten RandiA "in action" "Looking for summer" Gutten i treet Et par trinn til, så er vi der Et par turister Gutta i porten På vei til kakao og boller Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Her kommer noen fra meg. Reaching for the sky Looking at me? Hurt & cold Behind bars Walldiver Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Her kommer noen fra meg. Hei, Magnus sa nettopp: Han har bra kamera han.... ..fine bilder, jeg fikk ikke til den som hang oppe på veggen.... RandiA Den porten fikk du til fint, Tom... RandiA Og gutta på foto-tur (lessis) var da en glad gjeng... Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tok litt tid før jeg fikk ut fingern, men her kommer bildene fra meg Så sur da! Den hadde så fin farge, måtte bra ta bilde av den Her har vi Storm67 dypt fokusert Den kjente telefonkiosken vi allerede har sett tidligere på denne siden EDIT: Lagt til flere bilder. Endret 20. februar 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Her er en ny bolk fra meg. Et siste fra Olympusen før vi ser på det som ble fanget med Canon: Gjete folkets ender? Så et knippe med Canon: Er det rart jeg er sinna? Sitter en &%#)¤(£$@ måke på hodet mitt Fanget! TÅRN og tårn ... Er det ikek snart vår? Jeg fryser ... Kongen på haugen Back to the 80's Nok en gang, takk for en hyggelig aften. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Morsomme bilder, Tom...og Magnus får nå virkelig bevist at han har intatt Frognerparken.. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå