Gå til innhold

Trenger tips for bil spill!


AvidGamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Race Pro er den eneste simulator til konsoll.

Forza2 er i nærheten.

GT er milevis unna.

Alt annet er arcade

 

rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL??

Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup ;)

 

Enig med rekkefølgen til audi_a8. Har du i det hele tatt kjennskap til Simbin og deres tidligere utgivelser cossiemk1?

Lenke til kommentar
Race Pro er den eneste simulator til konsoll.

Forza2 er i nærheten.

GT er milevis unna.

Alt annet er arcade

 

rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL??

Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup ;)

 

Enig med rekkefølgen til audi_a8. Har du i det hele tatt kjennskap til Simbin og deres tidligere utgivelser cossiemk1?

 

Ja, det har jeg, og jeg er sikkert dobbelt så gammel som gjennomsnittet her inne, og har kjørt racing med masse forskjellig motoriserte kjøretøy i mange år nå, så jeg vil si jeg har ok greie på hvordan en bil bør oppføre seg....

 

Råning som en prøvde seg på her, har ingenting med god bilkjøring å gjøre, og på norske veier er det maks 100km/t, og det er en grunn til det, så jeg holder meg til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...