Bebeluv Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Grand theft? Gran Turismo? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Grand theft? Gran Turismo? Hvor i alle dager fikk du Grand Theft ifra? Selvklart snakker jeg om Gran Turismo! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du fikk den fine D'en på slutten Lenke til kommentar
trydis Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Race Pro er den eneste simulator til konsoll.Forza2 er i nærheten. GT er milevis unna. Alt annet er arcade rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL?? Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup Enig med rekkefølgen til audi_a8. Har du i det hele tatt kjennskap til Simbin og deres tidligere utgivelser cossiemk1? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Race Pro er den eneste simulator til konsoll.Forza2 er i nærheten. GT er milevis unna. Alt annet er arcade rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL?? Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup Enig med rekkefølgen til audi_a8. Har du i det hele tatt kjennskap til Simbin og deres tidligere utgivelser cossiemk1? Ja, det har jeg, og jeg er sikkert dobbelt så gammel som gjennomsnittet her inne, og har kjørt racing med masse forskjellig motoriserte kjøretøy i mange år nå, så jeg vil si jeg har ok greie på hvordan en bil bør oppføre seg.... Råning som en prøvde seg på her, har ingenting med god bilkjøring å gjøre, og på norske veier er det maks 100km/t, og det er en grunn til det, så jeg holder meg til det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 G.Tur. har jo rykte på seg for å utnytte "wallbashing" og da blir det lissom ikke noe gøy. Men det er jo individuellt for alle. Jeg trodde selv at Forza2 var en simulator, men da tok jeg jo forferdelig feil etter å ha prøvd Race Pro. Så mitt første valg er Race Pro. Smaken er som baken Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Må le litt endel av de som nevner at Gran Turismo er simulator. Da har jeg større tro på Race Pro. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hmmmm, må nesten teste ut RacePro da....håper den er ikke så bra som du sier...jeg som koser meg sånn med Forza 2.... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 må da nevne at grafikken til Race Pro er heller tvilsom og leaderboards er fucked opp. Og div bugs foreløpig. Så jeg har selv satt spillet litt på vent inntil videre. Kjører litt mini cooper for å holde evnene ved like. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis du liker "simulator sjangeren" vil jeg helt klart anbefale Forza 2, ja Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Har dere noe råd om ratt og pedaler til 360? Har sett litt på , men lurer på om det er andre...(plagsomt at ikke G25 er til XBOX!) Endret 23. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det fins noen andre ja. Logitech drive fx......tvilsomt ratt Madcatz wheel et eller annet......søppel. Joytech Nitro...bra..ingen force feedback men veldig presist. Fanatec Porsche (limited) levering i juni nå...sies å være bra. review på youtube. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Shit den Fanatec Porsche så herlig ut... Endret 23. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, ikke væreffekter. Men av de to er det ingen tvil om at du bør velge Forza. Et mye, mye bedre spill. Det er smak og behag. Arcade vs. Simulator Jeg synest PGR4 er klart best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå