AvidGamer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sitter med Burnout Paradise, som er helt fantastisk, men savner noe mer seriøst. Jeg digger Grand Turismo opplegget der du tjener inn penger og kan oppgradere bilen osv osv. Fins det noe lignende spill som den til 360? Takk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Er ikke Need for speed nokså lik Burnout? Altså arcade bil spill som er kunn laget for å være "kul". Jeg nenvte at jeg vil ha noe mer seriøst som Grand Turismo. Endret 18. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Forza Motorsport 2. Oi, det såg nokså likt ut! Er det mulighet å kjøpe upgrades, tune bilen osv? Kan de krasjes og, eller er de uknuselig som i Grand T? Flere forslag til spill? Endret 18. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 En stund siden jeg har spilt Forza, men skal prøve å forklare etter beste evne. Man kan oppgradere mange deler som motor, girkasse, turbo, dekk, bodykits, lakk og andre motordeler (er ikke så god på bil at jeg husker delene). Det er også en avansert tuner man kan tune downforce og maaasse anna. Bilene kan herpes og på lange løp må man tenke taktisk mtp. pit stop. Tuner: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Race Pro er ute nå i disse dager. Skal være simulator. Og der kan du også lage dine egne tuning oppsett for å oppnå beste rundetider Og det som andre seriøse simulatorer har skademodell. Tilslutt får du ikke startet motoren engang. Endret 18. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
oizann Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Race Pro er ute nå i disse dager. Skal være simulator. Og der kan du også lage dine egne tuning oppsett for å oppnå beste rundetider Og det som andre seriøse simulatorer har skademodell. Tilslutt får du ikke startet motoren engang. Bare advare om at dette spillet har en helt elendig grafikk. Samtidig er fysikken mye dårligere enn feks Forza 2 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 folk sier så forskjellig om forskjellige spill Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Race Pro er ute nå i disse dager. Skal være simulator. Og der kan du også lage dine egne tuning oppsett for å oppnå beste rundetider Og det som andre seriøse simulatorer har skademodell. Tilslutt får du ikke startet motoren engang. Tja, så på gameplay video av den på YouTube, og det så ganske dårligt ut. Flere review har også negative ting å si om den, særlig måten bilene føles...og dette er jo svært viktig for bil spill. Noen som vet om Forza Motorsport 3 er langt unna? Ser at 2'en er litt gammel, så jeg regner med at 3'en er ikke langt unna. Litt trist å bruke penger på den hvis det er ikke lenge til den nye kommer. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det beste bilspillet jeg har spillt er Project Gotham Racing 4 (3 også) og det er jo litt sånn Grand Turismo type. Men dette er jo ikke like "avansert" som Forza da om du liker det. Endret 19. februar 2009 av sogasg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det har vært rykter om et Forza 3 i år, men bare rykter. Ikke vent, kjøp 2'ern først. Får det billig nå, uansett. Sikkert ikke mer enn hundrelappen hvis du kjøper riktig sted. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ok, skal satse på en Forza 2. Project Gotham 4 såg også fett ut. Likte det jeg så på review om vær effecter, og til og med vann putter kan lage vannplaning osv...meget kult! Har Forza også vær effekter? Endret 19. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, ikke væreffekter. Men av de to er det ingen tvil om at du bør velge Forza. Et mye, mye bedre spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Simulator = Forza 2 Arcade = PGR4 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 360 har dessverre inger skikkelig bra bilspill.... Testet selv race pro i dag, og det var ikke mye simulator det nei, toca til ps2 er mye bedre... Forza2 kan heller ikke måle seg med GT, ikke i nærheten engang, men det finner du jo snart ut Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Race Pro er den eneste simulator til konsoll. Forza2 er i nærheten. GT er milevis unna. Alt annet er arcade Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Race Pro er den eneste simulator til konsoll.Forza2 er i nærheten. GT er milevis unna. Alt annet er arcade rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL?? Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 GT mangler jo minst èn VIKTIG ting, skadesimulering. Treffer du et gjerde spretter du videre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) rotfl!!! Du er jo genial, hahaha... hvor mye racing har du drevet med IRL??Race pro er ingen simulator, og forza er ennå værre.... Gran turismo er foreløbig det nærmeste man kommer virkeligheten, og de som sier noe annet, har ikke inngående kjennskap til bilracing, og vet ikke hvordan forskjellige biler oppfører seg på forskjellige underlag, og med forskjellige setup Tror ikke du kan snakke om å driver "Racing IRL", for det tviler jeg på du har selv. Å kjøre fort på motorveien, eller på råne treffplassen er ikke det samme. Har spilt Gran Turismo siden dag 1. Men ikke PS3 versionen. Har skaffet meg Forza 2 samme dagen den ble foreslått til meg her, har spilt den hele dagene nå og er ufattelig overrasket. Alt føles mye bedre enn Gran Turismo. Mulig du er ikke klar over alle Options i spillet der du kan justere vanskelighets graden, som resulterer i hvordan spillet spilles. Forza 2 må være det beste jeg har spilt på lenge. Du kan velge skade "simulator", som resultere i bilen reagerer og føles som den er skadet. Du har kosmetisk, som gir ingen virkning bare utseende. Også har du enn til mellom ting, som jeg ikke husker hva heter. Dette i segselv gir en 100% mer opplevelse enn ded Gran Turismo har noen gang klart å gi meg. I Grand kunne du kjøre fort og bruke de andre bilene som "støttehjul" i svinger, og vegger. Dette er ikke mulig i Forza 2. Her må jeg virkelig tenke og konsentrere meg om kjøring. Ikke glem at Microsoft er i en liga for segselv når deg gjelder simulatorer. De vet hvordan å gjør sakene sine, og det er tydelig. Ja Gran T, ser bedre ut, og har bedre meny navigering, men det er alt. Grand T har havnet i glemmeboken hos meg nå. Jeg må virkelig takke de av dere som foreslo Forza! Endret 22. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå