irfanhussain Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hei! jeg kjøpte nesten alt nytt på psdata. problemet ble det at når jeg starte pc-en funket det ikke. det vil di at jeg ikke fikk noen signal på skjermen. prøvde mange timer men uten hell. plustlig fikk jeg bildet opp og det varte bare noen sekunder og pc-en slo seg av. hocedkortet var fra msi og prossesoren var xp2200. snakket med psdata og de sa jeg skulle sende det på retur. det hørtes fornuftig ut. nå har det gått over 1måned sendte det inn. ringt dusinvis av ganger men de sier bare at de snart er ferdig. :x det jeg er veldig skuffet over er at jeg kjøpte xp2200 for 1000lapp. som jeg aldri fikk brukt brukte land tid for å spare penger for dette og håpet på en bra pc der og da. Nå kunne jeg fått for den 1000 lappen en xp 2400. Jeg har aldri hatt noen problemer med psdata før. men nå er jeg virklig lei av og vente. hva skal jeg gjøre? det er litt kjipt og ikke ha noe pce i over 1måned. pluss at når jeg får prossesoren og hovedkortet tilbake har den synket i mye pris og jeg har ikke fått brukt den. Håper på noen gode råd Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Tja... nå er det jo påske, så ting er vel litt hektisk hos webshopene pga ferieavvikling osv. Ring ned (om de har nummer) på tirsdag, og om dem ikke har noe vettug svar å gi, kan du jo be om å få noe annet istedenfor siden dem ikke har fått testet hovedkortet og cpu'n din ennå. Jeg vil nå råde deg til å holde en saklig tone når du holder en samtale med en kundebehandler/servicemann, for er det noe vi i servicebransjen IKKE liker, så er det kunder som skal være høye på pæra og si dem er verdensmestere i data osv.. Tro meg, lønner seg ikke å bli sur. Det kan i verste fall føre til at folkene forsinker din sak med vilje pga raseri osv... Ikke at jeg har gjort det ennå, men helt ærlig så har jeg til tider blitt irritert på personen i andre enden pga beskyldninger osv.. (jeg vet flere andre er i samme båt som meg) Du/dere må huske på at vi er vanlige mennesker og ikke en robot som jobber 24t i døgnet uten mat,pause og familieliv... Men nok om det, ring ned til dem så fikser sikkert saken seg. S-Blazer Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 returer kan ta lang tid noen ganger, iallefall rundt ferier. men det hjelper faktisk og mase litt men allt med måte, bare 2-3 i uka ellerno. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du/dere må huske på at vi er vanlige mennesker og ikke en robot som jobber 24t i døgnet uten mat,pause og familieliv...S-Blazer Bullshit.... om PsData eller andre er så underbemannet at de ikke har kunnet ordne en slik filleting når det har gått en måned så bør driften/bemanningen/håndteringen bli gjenstand for en seriøs og kritisk gjennomgang. Krev pengene tilbake og kjøp en annen plass. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Sendte to skjermkort til komplett før jul. Fikk dem ikke før slutten på januar Geforce 4400 og 4600 Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Nå vet ikke jeg åssen det er med folk hos PSdata, men tenkt at det noen som er sjukmeldte, en eller to som har ferie og alt teknisk arbeid havner hos en eller to stakkarer.... det er ikke enkelt å gjøre alt unna i en fei da. Er enig i at en måned er litt drøyt, men alle ting kan forklares... Har ofte hendt at ting har drøyd litt der jeg jobber også pga ting som kunden ikke informerer om eller at dem ikke har sendt ved den eksakte varen osv og noen ganger det også menneskelig feil. Ingen er perfekte, ikke engang PSdata selv om de har ellers bra kundeservice. S-Blazer Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Nå vet ikke jeg åssen det er med folk hos PSdata, men tenkt at det noen som er sjukmeldte, en eller to som har ferie og alt teknisk arbeid havner hos en eller to stakkarer.... det er ikke enkelt å gjøre alt unna i en fei da.S-Blazer Da gjør man som i andre næringer: INFORMERER KUNDEN ! Sett sækretæren til å sende noen mailer eller skrive noen brev. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg kjøpte en seriell kabel der for litt siden. Upåklagelig 2 dagers leveringstid! Ikke noe annet å bemerke på de Lenke til kommentar
irfanhussain Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 men tror dere at jeg kan få pengene tilbake eller?? jeg vil egentlig ikke ha tilbake pengene. hvis jeg får en xp2400 istedenfor xp2200 så er jeg fornøyd hva skal jeg si til dem a? Lenke til kommentar
irfanhussain Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 ja har aldri hatt noen problemer med psdata før. derfor vil jeg ikke hakke på dem. ville bare vite hva dere synes? ingen er perfekte det er sant. jeg begynner å bli lei av og ikke ha pc skjønner. ringenr dem på tirsdagen og håper at alt går bra Lenke til kommentar
irfanhussain Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 jeg ringte i dag, hovedkortet og prossesoren var defekt begge to. jeg fikk ny prossesor og hovedkort, men jeg skrev tidligere at det hadde gått en måned siden jeg hadde sendt inn. derfor ville jeg gjerne hatt en xp2400 istedenfor xp2200 som jeg hadde. som jeg aldri fikk brukt og den har gått ned i pris og for samme pris kunne jeg fått nå en xp 2400. Men det ville de ikke unnkskyldingen var at det hadde vært ferie. men psdata hadde fikset den 14april. lurerer på en ting da hvorfor sendte dem ikke med en gang og ga meg besjed på mailen. dette var litt dårlig gjort av dem [email protected] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hyggelig at det ordnet seg! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det der er vel helt typisk uflaks... PSData er jo veldig gode på slike ting, men ingen er jo feilfrie! Dessuten, det har jo vært godvær i påska, bedre å nye det enn å knappe på pc'en.. Har en retur der inne nå, et skjermkort som de mottok for ca to uker siden. Men det har jo vært påske, så det sier seg selv at de ikke er ferdige ennå. Fett nok det, får heller polere bil.. Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har også send inn pcen, men det tok ikke så land tid! Det tok et par 2 uker eller .no. Jeg hadde ring og klagt! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå