RasmusKRiis Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hva synes dere? Endret 18. februar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Dit vil jeg med twintip skiene mine Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Gud bevares, flott landskap og flotte farger, men Det blir litt tomt for min del, det er ingenting som fanger oppmerksomheten, som kan sette ting i proposjoner. Proposjoner:Det er ikke alltid så lett å få inntrykk av hvor store fjellene er, uten at man har en referanse å måle det ut fra. Dette kan være mennesker, dyr eller installasjoner (f.eks hytter). (Du har også glemt å skalere ned, (1200 på lengste bildekant, er det ikke noe sånn)) Edit: Vierli, i Vinje? Endret 18. februar 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Gud bevares, flott landskap og flotte farger, menDet blir litt tomt for min del, det er ingenting som fanger oppmerksomheten, som kan sette ting i proposjoner. Proposjoner:Det er ikke alltid så lett å få inntrykk av hvor store fjellene er, uten at man har en referanse å måle det ut fra. Dette kan være mennesker, dyr eller installasjoner (f.eks hytter). (Du har også glemt å skalere ned, (1200 på lengste bildekant, er det ikke noe sånn)) Edit: Vierli, i Vinje? Ja, det er Vierli i Vinje.... Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Ageurk har alerede poengtert hva som trengs. Er jo et motiv som bare gir sug i magen. Herlige farger, og et flott motiv. Hva med å klone inn en skigåer. Det hadde gjort underverk. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg liker tomme landskap og synes dette var et vellykket eksemplar av arten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg heller ikke savner et blikkfang. Jeg synes mønstrene i forgrunnene skaper nok liv i bildet for meg. Tom Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg heller ikke savner et blikkfang. Jeg synes mønstrene i forgrunnene skaper nok liv i bildet for meg. Tom Ja, da jeg tok bildet lurte jeg på om mønsteret i forgrunnen var nok Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ser nesten visuelt ut for meg! Det var veldig tøft. Bra fanget! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Eneste som er synd med denne komp'en er skyene. De stjeler ufortjent mye oppmerksomhet fra fjellene. Det hadde vært et langt bedre bilde med en klar himmel i kontrast til hvite fjelltopper. Bildet er ikke noe å kimse av uansett. Helt klart en flott fangst! Liker veldig godt hvordan mønsteret i snøen går igjen som et ekko av fjellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå