-LarsLR Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei, kanskje det blir kjøp av en gaming bærbar PC. Men kan denne PC dra spill som crysis på high med skjermen på oppløsningen på 1680x1050? Er denne PC-er jeg mener:X300 Er det den ultimate gaming PC-en som er bærbar? og vil den være i stand til å dra en del spill i fremtiden som krever en del specc? Takk for alle svar mvh Lars Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 23k er mye for en laptop. Jeg ville heller kjøpt en billig bærbar og en stasjonær som er 2 ganger bedre en X300 Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 23k er mye for en laptop. Jeg ville heller kjøpt en billig bærbar og en stasjonær som er 2 ganger bedre en X300 Ja, den er dyr og sånn, men er den i stand til å dra alt? Vil ha noe bærbart nå, stasjonær er uaktuelt;) Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Kan noen svare om den kan kjøre spill på high? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan noen svare om den kan kjøre spill på high? De fleste stasjonære sliter med Crysis, men dette er uten tvil et godt kort. Dog, du får en Dell XPS 1730 med 8800 GTX i SLI for en lavere pris, og det gruser denne GPU`en. I tillegg ser Toshibaen ut som et helvete, plasten er billig og den blir varm. Asus G71G er i mine øyne et bedre valg, eller nevnte Dell. 23k er mye for en laptop. Jeg ville heller kjøpt en billig bærbar og en stasjonær som er 2 ganger bedre en X300 At det går an å komme med så totalt meningsløst svar. Fyren spør om laptop og ber ikke om din mening i forhold til antall stasjonære maskiner man kan få for samme prisen. Hold heller kjeft dersom du ikke har noe relevant å komme. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du bør klare å finne deg en bærbar med bedre skjerm til den stive prisen der! Som foreslått over, titt litt videre, Dell har noen fine alternativer. Du kan og gå på Multicom og konfigurere en bedre bærbarPC de bygger for deg for under den prisen her. Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hei, takk for svar. Men er det ikke en bedre GPU i 9800 gtx kortene en 8800 gtx kortene? Og; tror ikke de xps spill pc-ene klarer og kjøre eksempel crycis i 1920x1200, tror det er derfor toshiba gir ut 1600x1050, det er vel etter den størelsen den klarer og kjøre spilenel i. btw; processoren er jo råsterk i den toshiba Pc da, og det er jo ddr3 ram i den toshiba pc-en, har ikke det litt og si på ytelsen i spil og da? Og; om du går på utvidet info på linken min, står det to skjermkort i SLI på infoen så det er to gpu-er på det kortet, men er fortsatt den xps-spill bærbare pc bedre? kan jeg høre noen argumenter for det? etter det jeg kan se har denne toshiba pc bedre spesifikasjoner på ALT uten om at den kanskje mangler litt kult småtteri, men det har ikke så stor betydning. mvh Lars. Endret 20. februar 2009 av -LarsLR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå