Papirstopp Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 8.Juni.09 Trening Sit ups skrå benk: 3x30 Rygghev: 3x12-15 15kg Knebøy med stopp: 6x6x5x5x3x3x3 70-85kg Markløft: 65x5 70x5 80x3 85x3 Benkpress m/stopp: 40kgx6 42,5kgx5 45kgx4 47.5kgx4 50kgx4 Triceps Og Biceps: Kjørte bare chins og pulls Mat: God morgen blanding 3brødskiver med kjøttpålegg grønnsaksuppe med kylling 3stk pizza 3bananer 4egg + brødskive masse vann, appelsinjuice melk osv 1 proteinshake. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hvorfor kjører du baseøvelsene helt til slutt? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Det var sån styrkeløftprogrammet til norges styrkeløftforbunn var satt opp. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var sån styrkeløftprogrammet til norges styrkeløftforbunn var satt opp. javel Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Hehe, nå så jeg nettop hvor lite dyp jeg er :!: Men burde jeg forandre på det? Det funker fint for meg så, aldri egentlig tenkt over det. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er programet opprinelig sån, så følg det slik det står. er det noen som har hatt bra framgang med det? jeg syntes det hørtes rart ut å ta de viktigste øvelsene tilslutt.(?) har du en link til programet? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Styrkeløft Her er den. Er viderekommende. Men leter egentlig etter et litt "snillere" program. Men vet ikke om jeg vil gå for ryp for det er mer muskelmasse bygging en styrke etter som jeg forstår... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 9.juni.09 Trening 1.5t sykling. Merkelige smerter i knet. Styrketrening- Gikk greit! Kjente ikke noe i knærne Mat Energi(kj):7677 Protein:106g Fett:45,1g Karbohydrat:271,4g Hvordan ser kostholdet mitt ut samenlignet med treningsmengde? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Styrkeløft Her er den. Er viderekommende. Men leter egentlig etter et litt "snillere" program. Men vet ikke om jeg vil gå for ryp for det er mer muskelmasse bygging en styrke etter som jeg forstår... finn et 5x5 program. perfekt til styrke og masse. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hei. Bad news, jeg har en slags skade på siden av knet. (innsidene) Det gjør vondt når jeg sykler men ikke når jeg løfter. Trene eller ikke trene på et par uker? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har netopp hatt det samme problemet selv .. Ta det med ro med treninga. spesielt med styrketrening. Kjør lett med mange repetisjoner en periode Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Vært dårlig med trening pga bryte kamp, var artig helt til jeg løftet opp en som var en del mye tyngre en meg for så og dytte han ut av ringen. Nå har jeg smerter i øvre del av høyre rygg/siden. Vet ikke helt hvordan det er med kneet mitt... Tenkte jeg kunne sette meg noen nye mål til nyttår: Mål Knebøy: 150kg (150-120=30kg)? Mark: 150 kg (150-x=x)? Benkpress:80kg(80-70=10kg)? Hvordan ser de målene ut på va 6månder++? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Disse målene når du lett Stå på! Jeg hadde ekstrem økning i mark bare på 2-3 måneder. føyk fort opp 20-30kg mer Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 I morgen skal jeg prøve og trene igjen. Slacket helt sykt av i sommerferien både pga skade rygg og kne men også for lite rutiner. Begynner og logge da forhåpentligvis. Flere som vil si noe om de nye målene mine? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Hei, nå starter jeg om 1 tel 2 uker og trene igjen. Skikkelig siden ryggen min virker fin og fungerende! Jeg skal følge et ganske streng "diett" Håper dere kan hjelpe meg og finne ut av ca mat jeg trenger hvær dag og hvordan jeg skal fordele den. Jeg er 15 år, 70kg, Trener: Mandag: Styrke stronglifts 5x5 Tirsdag: - 1.5t. med styrketråkk (3x10 min fordelt ut over økta, der du sykler med en lav RPM (tråkk i minuttet) på ca. 60, pulsen skal heller ikke være for høy). + styrketrening Stronglifts 5x5 Onsdag: 45min lett sykling + eventuell styrke fra andre dager. Torsdag: Fellestrening + styrke stronglifts 5x5. Fredag: Fri/eventuelt styrke fra torsdag eller tirsdag. Lørdag: 1.5t sone 2 (moderat tempo) Søndag: Lang tur, 2-4t. Trapper nok litt ned på syklinga. Men hvor mye protein, fett, carbs, energi trenger jeg vær dag. Håper noen kan hjelpe meg med og lage en næringsplan. Vuderer bare lage en tråd i kosthold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå