starfox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 skal kjøpe ny mob,med abn valget står mellom sonyericsson c905 eller nokia n95 8gb.men har lest at batterikapasiteten på n95 8gb er ikke av det beste.moben blir brukt til vanlig bruk,litt musikk å litt bilder.har en SE k850 som dama mi skal få.så er det noen som har etgodt tips av hvilken av disse som er verd å kjøpe Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 En som liker Nokia hadde tatt N95 8gb (jeg iallefall), og en som liker Sony Ericsson hadde tatt C902. Veldig vanskelig valg. Begge har wlan, begge har gps (der er n95 litt bedre da det er gratis), C905 har blitz på kamraet (og ja, mer megapixler, men who cares) og bedre batteritid, mens n95 8gb har en mer åpen plattform og er mer åpen for installering av andre programmer Dra til en butikk og spør om å få prøve begge to. Det som er viktigst når to telefoner er så like er hvor godt du trives med å trykke på de. Lenke til kommentar
Glomnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Svarer er vell enkelt? c905.... Lenke til kommentar
starfox Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 har vært SE fan i mange år,men kunne tenkt meg å prøve n95 8gb.men er redd for at batteriet ikke holder noe særlig,har jeg lest. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg valgte C905, men jeg har lyst til og teste det beste av det beste på kamera fronten av det som er ute nå.. Det er jo klart N95 8gb er en litt mer alt-i-ett mobil, og har sine fordeler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå