DraZeN Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Er det bare jeg som synes dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Kabinettet er JÆVLI fett , eller syns dere andre det også? Er det vanlig q-tec skranglekvalitet eller har de skjerpa seg på dette kabinettet? Så ganske så fett ut til den prisen oxo! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 kjøp det og review det her på forumet da... kunne tenke meg å kjøpe det også hvis det var kurant. Chieftec'en min veier too damn much... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Er vel neppe hamra ut i "panserplåt" men det ser bra ut. Mener å ha sett samme "festehempene" for sidestykkene i gamle modeller fra Aopen? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jau , slik at det er rævva mi som svir om det suger! Neida , men ser bra ut! Innebygd neonlys med no sånn sound sensitive ting! 2 led vifter osv , solid steel construction sto det oxo! Tror jeg kjøper det om en liten stund , så tar jeg en liten review av det Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ja kabinettet ser fint ut! Men likte ikke speakerplasseringen dog! Midt på gulvet av kabinettet ! Forøvrig har kabinettet specs som dette H420 x B200 x D480 Som ser perfekte ut , jeg liker lange kabinetter og et kabinett der psu ikke blir altfor nært cpu kjøleren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå