Gå til innhold

Powerbuy på harddisker for The Gathering '09 - /cancelled

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bør få til under 1100,- for 1.5TB.

Husk at så lenge de ikke taper penger så er powerbuys med på å øke omsetningen som er minst like viktig som fortjeneste. Kanskje ikke for de største men de litt mindre butikkene.

Dog har de også ofte best innkjøpspris hos de største, pga. størst kvanta, så det gjelder å høre litt rundt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

1.5tb disken er til salgs for rundt 1.180kr slik at den burde være mulig å få ned til rundt 800-900kr

2tb disken er til salgs for rundt 2.299kr. Den burde værtfall være mulig å få ned til rundt 1.5-1.700kr

For min del er dette kun intresant hvis jeg kan spare rundt 1000-2000kr ved kjøp av 4 disker.

Lenke til kommentar

Bad news:

Hei,

virker som distribitørene ikke kan presse prisene så mye i disse dager, men du kan jo få prisene likevel:

2TB: 2210kr

1.5TB: 1145kr

De som fortsatt er interresert i å kjøpe disker, og dermed få de levert på The Gathering - si ifra i tråden, må nesten se det an litt om det lønner seg.

Lenke til kommentar

Siden GBP er forholdsvis svak om dagen kan jo heller noen ta seg en tur til England med et powerbuy. 26kg harddisker i en koffert og hmm 200,- for 15kg til i innsjekket baggasje? Bare pakke de godt inn i håndklær.

Men som sagt, ikke en anbefalning da det er å lure tollen samt at gjennomlysning av baggasje på gardermoen kan føre til noen spørsmål om man er uheldig.

Det fine med England er at man kan ta båt direkte til Norge.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fly til London eller heller ikke så dyrt noen i klassen min kjøte nettop tur/retur for 98 kr pr pers. (Voksen)

Men hva skal tollen gjøre? er det ikke bare å si at du trengte det og at du ikke orka å vente til de kom til Norge? :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...