Gå til innhold

Powerbuy på harddisker for The Gathering '09 - /cancelled

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er dette fortsatt mulig å bli med på? har en drøm om å raide 2stk 2tb disker i dataen min. Men lurer på et par ting, er det noe form for maks antall gb per disk i win xp? og er det noen som har finni ut hva rpm'en på disse diskene er?

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
er dette fortsatt mulig å bli med på? har en drøm om å raide 2stk 2tb disker i dataen min. Men lurer på et par ting, er det noe form for maks antall gb per disk i win xp? og er det noen som har finni ut hva rpm'en på disse diskene er?

det er ikke noe max antall Gb..

og rpm er bare et salgs triks som produsenter bruker til at det skal se fancy ut. hvis du skal se om en disk er rask se på leser/skrive hasighet..

Lenke til kommentar

Er bare å hive seg på :)

Lenke til kommentar

Vet at dette kanskje er litt seint, men er veldig interrisert i å være med på dette så sender PM, men en ting jeg har undersøkt er priser i sverige. Komplett.se selger seagate 1.5 TB til ca. 1300 NOK dette er uten eventuell rabatt og frakt. Uansett kan nok det bli litt stress å importere, men tenkte bare jeg skulle slenge det inn sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...