SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne mailen forfatter jeg til Amentio nå (en av de billigste) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei den denne mailen går til. Mitt navn er ** og jeg er en registrert bruker i deres system så vel som flere fora på internett. Blant disse er et som heter Diskusjon.no. I forbindelse med et datarelatert treff som heter The-Gathering som er organisert av nullprofittsorganisasjonen KANDU har noen brukere (inkl. meg) slengt seg på et forslag om å få en redusert pris på et par Harddisker dere tilbyr i deres sortiment. Denne mailen går til dere for å spørre om dette da jeg registrerer at tilbudet kan generere mange kjøp. Jeg ønsker å anmode at dere oppretter en buissness-konto for å kommunisere direkte med brukerne angående dette. Jeg regner med at hardware.no heller ikke hadde hatt noe i mot å reklamere for dette som en artikkel. Dette kan jeg derimot ikke love da min forbindelse med Hardware-nettverket går gjennom forumet og jeg har ingen verv å vise til. Akkurat dette er ikke noe jeg kan garantere, men lignende har vært gjennomført før. Alt i alt tror jeg dette kan være meget lønnsomt for begge parter da mange brukere ønsker å fylle opp med litt plass før begivenheten inntreffer. Alt i alt kan jeg si at min lille erfaring med Amentio så langt er bra. Vi får se om ikke det blir noe mer om disse prisene kan reduseres noe. Angående størrelse har deltagerne signalisert at Seagate sin Barracuda disk med 1.5 TB plass og den med 2TB fra Western digital er aktuelle tilbudsvarer. Håper dette vurderes seriøst, ser frem til svar og evt. aktiv deltagelse, noe datakjeden blant annet har vært flinke på. Her er det bare å følge etter Om noen fra Amentio ønsker kontakt med meg gjennom forumet vil jeg stort sett være tilgjenglig gjennom navnet SpecialForce. Jeg ser frem til svar og håper på et videre godt samarbeid med dere. "tråden" det er snakk om ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1076839 Vennlig Hilsen **, TG-Deltager 2009 Oppfordrer alle til å sende en sånn mail! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor skal alle sende en slik mail om man skal foreta et powerbuy gjennom en person? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har ikke sett at dette skal foregå gjennom 1. Hvor står dette? Er det ikke bedre å gjennomføre betalinger separat så man slipper å vente på andre? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvordan ligger man ann i pris nå? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Mailen er sendt nettopp. Men når det kommer til pris kan du alltids sjekke innom prisguide.no Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Interessant opplegg. Count me in! Endret 19. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Skal ikke wheelman mekke med dette, jeg tror han greier dette uten at vi behøver og gjøre noe. Edit: amentio.no fører jo ikke engang 2 tb disken da! Endret 19. februar 2009 av ALS Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Da har jeg sett noe feil, men de fører 1,5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror en forhandler foretrekker at en person og ikke 30 stk sender mail og spør om et powerbuy. I beste fall vil de så komme til forumet og lage en tråd om det. Hvor vi så kan ta kontakt via nettbutikken utfra varer som blir annonsert som tilbud her. Ellers pleier powerbuy å foregå på den måten at en person er kontakt og forhandler frem priser og foretar selve kjøpet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vet noen her hva Wheelman har gjort til nå? Tenker jeg sender en PM og spør. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hele prinsippet med powerbuy er at det koster mindre for en butikk og forholde seg til en person forhold til flere. Selv ville jeg vudert å sendt en mail til enten westerndigital eller importøren til norge. Rett og slett kutte ut et par mellom ledd Men klarer wheelman å skaffe en god pris så er det mer enn godt nok for min del. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det kan være en ide. Mulig WheelMan har et bredere kontaktnett i den sammenheng. Gleder meg til å kunne kjøpe noen disker. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Selve konseptet med powerbuy forutsetter også at èn eller noen få kan legge ut en del penger, og at de er sikre på at de aller fleste som melder seg på faktisk betaler. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hele prinsippet med powerbuy er at det koster mindre for en butikk og forholde seg til en person forhold til flere. Selv ville jeg vudert å sendt en mail til enten westerndigital eller importøren til norge. Rett og slett kutte ut et par mellom ledd Men klarer wheelman å skaffe en god pris så er det mer enn godt nok for min del. Levrandøren til Norge (Sikkert flere) men den jeg vet om er Hattelco men tviler egentlig på at de kommer til å selge til oss men det er jo vert et forøk. Endret 19. februar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vi har nå fått et tilbud fra amentio på 1175 på disker. Samlet frakt til TG ble også nevnt. Det synes jeg er allright. Hva synes dere? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er en 1,5TB? Synes isåfall at det var dårlig, det er 30kr mindre enn jeg betalte for min for et halvt år siden. Jada, jeg eg klar over at markedet har forandret seg, men haaallooo.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Har ikke sett at dette skal foregå gjennom 1. Hvor står dette? Er det ikke bedre å gjennomføre betalinger separat så man slipper å vente på andre? Greia er, som sagt, at det er lettere for en butikk og forholde seg til en person. Denne personen står da på mye ansvar, bl.a. må han dekke de utgiftene som blir om ikke alle betaler o.l. Levrandøren til Norge (Sikkert flere) men den jeg vet om er Hattelco men tviler egentlig på at de kommer til å selge til oss men det er jo vert et forøk. Hattleco er ikke billigst. Vi har nå fått et tilbud fra amentio på 1175 på disker. Samlet frakt til TG ble også nevnt. Det synes jeg er allright. Hva synes dere? Vi kan klare bedre enn det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hattelco er ikke billigst nei men de har en del å gå på.. De gir store rabatter til butikken jeg jobber i bare vi kjøper en av ett produkt xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå