Mr.Anki Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er vel mulig at det blir tilbud på disker på TG også? Noen som vet hva slags nettbutikk(er) som skal dit? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Netshop og datashop mener jeg er de 2 som pleier å være der. Netshop har i tillegg at du kan bestille i netshopen før TG og hente det på TG. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ville det ikke da være naturlig å høre med Netshop og hvilke priser de kan gi på et slikt powerbuy på rundt 50-60 disker? Stian her i forumet kunne sikkert undersøkt det. Endret 13. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
username882 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ganske sikker på at komplett har gratis frakt til TG Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg trenger fortsatt HDD til TG, jeg vil bare ha best mulig tilbud. Kanskje vi skulle diskutert hvor du kunne få mest HDD for penga fram til TG, helst med gratis frakt til TG. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Som nevnt tidligere har Netshop stand på TG i år. De har også gratis frakt opp til skipet, og mange gode tilbud. Skal høre med Stian om han kan legge igjen en post her, hinte litt Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hva gjør vi med e.v.t garanti problemer etc da? Har hatt problemer med hdd før, men har aldri vært noe problem fordi komplett har god service. EDIT: glemte å lese overskrift + jeg meldte meg på i all hast. MElder meg herved av sorry Endret 18. mars 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva gjør vi med e.v.t garanti problemer etc da? Har hatt problemer med hdd før, men har aldri vært noe problem fordi komplett har god service. EDIT: glemte å lese overskrift + jeg meldte meg på i all hast. MElder meg herved av sorry Det er avlyst -.-'' BTW, Fått min WD 2 TB HDD ^^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, har fått med oss det. Lucky you Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, har fått med oss det. Lucky you Sier du Ethernet, hvordan i helvette skal du skaffe deg HDD til TG? Med denne tråden var det så lett, men nå er det jo tusenvis av merker og nettbutikker å velge mellom, huff. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Og hva mente du med den? Jeg for min del har HDD i massevis Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Netshop og datashop mener jeg er de 2 som pleier å være der.Netshop har i tillegg at du kan bestille i netshopen før TG og hente det på TG. Fail. Partyshop Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 netshop har var der i fjor hvertdfall. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Og hva mente du med den?Jeg for min del har HDD i massevis Åja, trodde du skulle være med på Powerbyen, og nå trengte HDD. Så spurte egentlig bare om du hadde noen tips til hva jeg kunne kjøpe. Nevermind anyway, en venn av meg kom med forslag til en god disk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Netshop skal ikke dit i år, men muligens Datakjeden. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde vært greit om netshop leverte med trailer til TG. Altså man bestiller så leverer de på torsdag og lørdag feks. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Har dere bestilt nå? Blir det aktuelt å få diskene før TG? Beklager at jeg ikke har tatt meg tid til å lese 11 sider med poster så jeg vet ikke helt hvor langt dere har kommet i prosessen. EDIT: Lese emnetittel kanskje...? :=) Endret 6. april 2009 av Arne Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var så lite avslag at powerbuyen ble avlyst. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du bare leser navnet til tråden så ser du hvordan det fungerer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå