Gå til innhold

Powerbuy på harddisker for The Gathering '09 - /cancelled

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Småsnevert syn kanskje? :p

Men kjipt det ble avlyst da :\

Neida, har man fulgt politikken i over 30 år har man fått med seg en del ting på veien ift. hvordan de forskjellige partiene oppfører seg.

Politikk taes ikke under lagringsmedier, men vis du velger parti kun grunnet harddiskpris (handelspris) er du litt på jordet :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk en PM:

Morn,

kom over tråden din om powerbuy, å så at mange forventet syke priser på 1,5TB-disker. Da jeg jobber i bransjen, så vet jeg at marginer på harddisker er veeeldig liten.

Uansett, regna litt på det, å hvis det er ønsket, så kan jeg skaffe denne til 852,50,- per stk. Dog kun 1TB, men mer lagring per krone :)

Hvordan er interessen for 1 TB harddisk, for 852,5 NOK?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Småsnevert syn kanskje? :p

Men kjipt det ble avlyst da :\

Neida, har man fulgt politikken i over 30 år har man fått med seg en del ting på veien ift. hvordan de forskjellige partiene oppfører seg.

Politikk taes ikke under lagringsmedier, men vis du velger parti kun grunnet harddiskpris (handelspris) er du litt på jordet :p

Jeg vil si det var en særdeles sneversynt kobling av den/de som måtte tro det, men enhver idiot har fått med seg at en blå regjering vil ha mer liberale handelsregler.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...