CorporalClegg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ut ifra bildene (antall vifter og plassering) virker det som om det har veldig god kjøling. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da jeg så det førte gang = Liker det kabinettet veldig godt. Lenke til kommentar
Pytan Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det kommet noen nærmere informasjon hvem som kommer til og selge kabinettet og lansering i Norge? tenker da på kabinettet her: Corsair Obsidian Series 800D Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vet ikke om hvem som skal ta det inn, men Hardware.no skriver at det kommer i starten av juli og det er jp snart (kilde: http://www.hardware.no/artikler/corsair_la..._kabinett/70082 ) Lenke til kommentar
Pytan Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ok Kabinettet falt nokk i min smak Blir løp å kjøp for min del. Er skeptisk til hvor den vifta ved harddiskene skal faktisk hente lufta fra, som også en kommenterte på i artikkelen.. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Den henter inn lufta fra bunnen av kabinettet med hjelp av det plastdekselet som sitter foran den (er en åpning i bunn av dekselet). Se filmen hos Youtube Endret 30. juni 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Er nå 10. Juli, men har sjekket ut litt og er ventet fra 1. Juli til senest 10. September, fordi det vil bli noen modifikasjoner. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 finnes denne på markedet nå eller? Hvis ikke blir det en Cosmos på meg Lenke til kommentar
Pytan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Quoter av komplett fra en mail. Jeg spurte om de kom til å ta inn Obsidian: Hei, Foreløpig har vi ikke planlagt det, men om det blir stor nok ettersprøsel er det kanskje en sjanse for det. Noen som har info fra andre sider eller om det er bekreftet hvem som kommer til og ta inn kabinettet til salgs? Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Er jo bare idiotisk av Komplett hvis de ikke tar det inn, virker som det er et kabinett som vil være en stor suksess. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg sendte mail til netshop for et par uker siden. Fikk svar noen min etter at jeg hadde sendt: Hei! Vi kommer til å ta det inn, men vi vet ikke når og hvilken pris det får. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tøft kabinett. Falt godt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå