Kronhjort Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann Jeg skal kjøpe et antec twelve hundred eller nzxt tempest kabinett.. Inni det skal jeg putte: i7-920 EVGA 295 Asus Rampage Extreme II Jeg må også ha vannkjøling for å få dempet bråket. Har dere noen forslag til en bra vannkjøling, den må selvfølgelig passe til 1366 socket siden jeg har i7 CPU. Og kommer jeg til å få plass til hele vannkjølinga inni kabinette? Vil helst ikke ha noen ting utafor kabinettet.. Lenke til kommentar
Berntkr Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Søk på foumet, fant 2 hele vannkjøling systemer for en annen kar Lenke til kommentar
Kronhjort Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Søk på foumet, fant 2 hele vannkjøling systemer for en annen kar Kan du lage en link? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da må det isåfall bli i toppen i ett av 5 1/4 brønnene du putter radiator. Du må ha endel Radiatorkraft til GTX295. Foreslår 2 stk 2x120mm på hversin side i bunnen av kassa. Bruk EK Supreme CPU-blokk. Ek sin GTX295 blokk er også drit-fet. 1/2" slanger. Feser sine slanger er dem jeg liker best, da de ikke har noe skrift o.l. på seg. Skal du ha full vannkjøling på Hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå