Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg gammeldags tro.?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

hallo der ute :roll:

 

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

 

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

 

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

 

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

 

mener dere jeg er gameldags??

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sex er bedre med noen man elsker. Men er jo gangske bra fordi om.

Men du har vel ikke et gammeldags syn, heller mer et forsiktig syn på det.

Vet jo ingenting om sexlivet ditt utenom at du har hatt 2 partnere. Dere kan jo være ville som fy i sengen eller ganske kjedelige.

 

Bare gjør det du gjør og vær lykkelig med det du.

Lenke til kommentar
hallo der ute :roll:

 

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

 

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

 

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

 

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

 

mener dere jeg er gameldags??

Jeg har sterke følelser for mange. Hvorfor ikke vise kjærlighet for mange?
Lenke til kommentar
hallo der ute :roll:

 

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

 

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

 

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

 

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

 

mener dere jeg er gameldags??

Du er gammeldags, men du er jo også gammel, så det er forståelig. Du må gjerne se på sex som en måte å vise kjærlighet, men jeg ser på det som en måte to mennesker kan ha det godt med hverandre på. Alle spørsmålene dine tar egentlig utgangspunkt i holdninger du har som ikke er naturlige, men som du har fått etterhvert. Hvordan har jeg god sex og slapper av med en jeg ikke kjenner? Ved å ikke være skeptisk til henne fra starten av, men vite at jeg nå kommer til å ha sex, noe jeg ser på som veldig godt, med denne personen. Det er ikke så komplisert, bare erstatt "ha sex med" med "kysse" eller "massere" eller "ta i hånden" i innlegget ditt, så vil du se at det er overførbart.

Lenke til kommentar
hallo der ute :roll:

 

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

 

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

 

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

 

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

 

mener dere jeg er gameldags??

 

Hvordan klarer jeg å ha sex uten å ha sterke følelser eller å elske en person ?

 

Det er nokk parrings instinktet, tror det dominerer en del kretser i hjernen min. Det har nok også med mitt syn på sex som er for meg ikke mer enn en intim måte å "klø hverandre på ryggen" på. Til gjengjeld kan det sier at jeg ikke har noe erfaring med skikkelig seriøse forhold og har stort sett bare hatt sex for nytelsen/selve akten og ikke noe med noen jeg har elsket /hatt et veldig seriøst forhold til. Tror at akkurat som oppveksten kan ens tidligere sexliv definere og/eller påvirke ens syn på sex, vil tro at en som har mesteparten av sin seksuelle erfaring i veldig seriøse forhold med personer de elsker ha mer til overs for den type sex.

 

Mener ikke at du er spesielt gammeldags ettersom det er mange yngre som deler ditt syn på sex. Tror kansje at et mer liberalt syn kansje er mer "mote" nå for tiden og det er mindre tabu gjerne i dagens samfunn å ha uforpliktet sex.

 

Men for all del, om du er fornøyd med din situasjon og ditt syn så fortsett det.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Henger meg nok på Goldeneye her. Jeg måtte ha stolt på/kjent persjonen jeg skulle ligget med godt for å ha gjort det. Om dette henger sammen med ræva selvtillit eller om det er historiene jeg har fått av venner som ikke har samme tankten gangen er ikke godt å si. Men jeg vil helst stole på og være glad i jenta jeg køyer med.

Lenke til kommentar

Med mindre man har lite erfaring eller dårlig selvtillit, skulle det ikke være noe problem å ha sex med noen man ikke kjenner... det er iallefall min oppfatning.

 

derimot tror jeg de fleste mener sex med noen man har følelser for, mye bedre enn den følelsesløse typen. blir som regel til at man prøver å gjøre mer for den andre parten da, og følgelig får mer igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...