Kronhjort Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Heisann Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en Iphone. Tidligere har jeg hatt en Touch Diamond, det var så mye kødd med den så jeg sendte den tilbake. Xperia og Touch HD er noen andre alternativer. Jeg vil ha en telefon jeg kan leke meg med (laste med programmer og spill osv..)og høre på musikk. Rett og slett ett leketøy.. Ringe og SMS er ikke så viktig Men vil ha en mobil. Så ikke si at jeg burrde kjøpe en Ipod Touch og en dårlig mobil vedsiden av.... Men si ifra hvis dere råder med til å kjøpe en annen mobil. EDIT: En av problemene med diamond er windows mobile. Men nå peker vel alt mot en Iphone Endret 18. februar 2009 av Kronhjort Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvordan likte du Diamond ellers? Syns du Windows mobile er knotete, er det like greit å gå for iPhone. Den fungerer fint til formålet ditt. Lenke til kommentar
Kronhjort Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hvordan likte du Diamond ellers? Syns du Windows mobile er knotete, er det like greit å gå for iPhone. Den fungerer fint til formålet ditt. Det var akkurat det jeg tenkte på. Glemt å skrive det. Syntes ikke noe om windows mobile 6.1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da er det ikke noe poeng i å kjøpe en ny telefon med wm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå