Metallica_Fan Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en T68i, er det en bra telefon ???har aldri prøvd den før......! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 søk på t68i i forumet.. finner nok en del andre topic med nøyaktig samme innhold. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg kom i skade for å putte en T68i ned i et glass med battery+vodka. Den fungerte etterpå. Om det er et kvalitetstegn eller ikke vet jeg ikke helt, men det... skjedde nå... Ellers så er det et eller annet med menyene på andre telefoner.. Om jeg ikke vil lære meg dem, eller om det er vanskeligere... jeg havner opp med nokia uansett... Og hvis du får mandagsprodukt (nokia 30% eller noe?) så er det jo bare å bytte... DrE Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har allerede en Nokia, alle telefonene mine har vært nokia nå har jeg lyst til å bytte merke siden det er bare problemer med Nokia..... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Vurderer Siemens S55 også.. Jeg har hatt begge og er mest fornøyd med S55 siden den er raskere i menyene samt har java. Lenke til kommentar
Hans Preben Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Vurderer Siemens S55 også.. Jeg har hatt begge og er mest fornøyd med S55 siden den er raskere i menyene samt har java. Jeg har en med lignende navn (c55 står det utenpå pakken) Har du det samme problemet som jeg har? (Når jeg skriver inn pin-koden kommer det bare stjerner og ikke tallene) Hva er problemet? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har en med lignende navn (c55 står det utenpå pakken) Har du det samme problemet som jeg har? (Når jeg skriver inn pin-koden kommer det bare stjerner og ikke tallene) Hva er problemet? er du seriøs med oss nå? uansett . det er selvsagt fordi at ingen andre skal se koden når du skriver den inn... slik er det på alle mobiler (og pc'er og minibanker og.....osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå