joggi_619 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) I ren nyjerrighet lurer jeg på hva som er forskjellen mellom disse to GPUene: GPU 1 GPU 2 I tillegg lurer jeg på om DETTE kortet kun er forskjellig ved at det er fabrikklokket. Om det er fabrikklokkethar jeg to spørsmål: Kan man da lett klokke ett av de andre kortene til like høye frekvenser? Vil dette kortet være mulig å klokke enda høyere og dermed kunne klokkes høyere enn ett av de andre kortene? Takk for svar Endret 18. februar 2009 av joggi_619 Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Forskjellen mellom GPU 1 og GPU 2 er at GPU 1 kommer med Far Cry 2. Tviler på at de har noe annet enn referansekjøler. Klokking av skjermkort kan man ikke si noe sikkert på. Eneste som er sikkert er at et fabrikkoverklokket kort er garantert for den frekvensen det kommer i. Lenke til kommentar
joggi_619 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Forskjellen mellom GPU 1 og GPU 2 er at GPU 1 kommer med Far Cry 2. Tviler på at de har noe annet enn referansekjøler. Klokking av skjermkort kan man ikke si noe sikkert på. Eneste som er sikkert er at et fabrikkoverklokket kort er garantert for den frekvensen det kommer i. Ok. Men kort 1 er billigere enn kort 2 nå siden det er på tilbud. Altså får jeg samme kortet for mindre pris i tilleg til at jeg får med et spill på kjøpet. Skal jeg ta kjøpe dette kortet eller er det noe muffins med det? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke noe muffins med det kortet. Bare å kjøre på Lenke til kommentar
joggi_619 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke noe muffins med det kortet. Bare å kjøre på Greit, da går jeg for den Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For å si det sånn, jeg kjøpte det for et par dager siden. Lenke til kommentar
joggi_619 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 For å si det sånn, jeg kjøpte det for et par dager siden. Da er det ingen tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå