telesat Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hva skal temperaturen på Cpu'en være. Den er i dag fra 53-63 grader avhengi av belastning, jeg har 2 vifter som blåser inn i kabinettet , 1 ut, og 1 på Cpu'en. Samt en på skjermkortet. Har tenkt og kjøpe Silent Twin viften til Cpu'en, og kanskje tempen synker på både Cpu'en og brukern av pc'n , Er det noen som har noen arfaringer å dele med meg. All hjelp tas til takk :-? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Fortell oss først hva slags kjøleribbe og vifte du har på CPU, og av hvilken styrke kabinettviftene dine er. Hvilken CPU du har er også veldig greit å vite 53-63 grader høres helt normalt ut. Det finnes ikke noe fasitsvar på dette skjønner du... Lenke til kommentar
telesat Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Sorry , men her er tillegsinfo CPU: Amd Athlon XP 2200+ vifte: er ikke sikker med kjøleribbene er gullfarget og på viften står det Glacial Tech Kabinett:Det er helt standar Midi Tower med 1vifte nede forran , blåser inn, og 1 vifte oppe bak som blåser ut. Har testet litt og har funnet at at den beste kombinasjon er når jeg tar av side dekslett på kabinettet, å snur viften oppe bak. Det blir da litt ekstra kjøling på Cpu'en. Det er 8412 n/2GML vifter jeg har på kabinettet. Hvor høy kan tempen på Cpu'en være for det blir kritisk. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå