Gjest lurer88 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei. Skal slå opp med min nåværende kjæreste, hun er utrolig på mange måter, men føler absolutt at vi er to HELT forskjellige mennesker. Hun fylte akuratt 18, og jeg er snart 21. Lurer bare på hvordan dette skal gjøres, uten at hun blir ødelagt for livet. Hun har utrolig mye følelser for meg, og jeg var hennes første (kjæreste, og sex). Har vært sammen i et halvt år nå, og jeg har bestemt meg, føler at det er slemt å være i et forhold, bare slik at hun skal ha det bra, og ikke jeg. Trenger bare noen gode råd. Tusen takk.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det eneste jeg kan si er Stakkars dame , men du bør alltid si "Jeg håper fremdels du vil være min venn" Det sier de hvertfall på alle tv-serier så det bør funke bra! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg synes du skal understreke at det ikke er noe galt med henne, men at det er dere to som ikke passer sammen. For som du sier så er hun jo "utrolig på mange måter". Helt feil å skulle være sammen hvis det føles feil Lykke til. Vær forberedt på mye grining, så får du vurdere hvordan du skal håndtere det. Endret 18. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er ikke deg, det er meg. Mer clishe går det vel ikke ann å bli. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare send sangen: Det ekke meg det er deg" til hun.. Da skjønner hun nok tegninga Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du ser jeg at jeg skygger bane og prøver å dra min vei er det bare å gå, for du må forstå at det e'kke meg det er deg kan hende jeg har møtt en annen og skjønner du syns det er leit det er bare å gå, ikke prate nå for det e'kke meg det er deg Stå på! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare gi hun linken til denne tråden Si det som det er. At du er ikke helt sikker på om dere er ment for hverandre, du er glad i henne, men ikke nok til å være sammen med henne lenger. Si at hun kommer til å møte andre som hun passer bra med, helt garantert. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare gi hun linken til denne tråden Si det som det er. At du er ikke helt sikker på om dere er ment for hverandre, du er glad i henne, men ikke nok til å være sammen med henne lenger. Si at hun kommer til å møte andre som hun passer bra med, helt garantert. Han er jo sikker på det. Dumt da å pakke det inn som om han ikke er sikker, som da gir henne et snev av håp. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gå rett på sak iallefall, verre for henne hvis hun ser litt håp Lenke til kommentar
Gjest 22jenta Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har brukt den det er ikke deg det er meg flere ganger selv om det ikke var sant Tror det lureste bare er å si det rett ut som det er. At du ikke er forelska i henne mer. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 How did it go ? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har alltid synes at Odd Nordstogas "Farvel til deg" må være den ultimate måten å slå opp på. Last den ned lovlig, brenn sangen på en CD, legg en lapp på den med "spill denne" som hun finner. Kanskje litt ufint å gjøre med mindre det i utgangspunktet er et stygt brudd. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mine føleser for deg er ikke det de burde være. Beklager. Håper du finner en som verdsetter deg slik du fortjener. Farvel. Hverken mer eller mindre. Bare husk at herfra og ut (resten av livet) er dere "ikkepersoner" for hverandre. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Den gode kommentar er alltids "Det er ikke noe galt med deg , det er meg som er probleme . Jeg håper vi fortsatt kan være venner " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå