Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal slå opp i kveld!

Gjest lurer88

Anbefalte innlegg

Gjest lurer88

Hei.

Skal slå opp med min nåværende kjæreste, hun er utrolig på mange måter, men føler absolutt at vi er to HELT forskjellige mennesker. Hun fylte akuratt 18, og jeg er snart 21.

Lurer bare på hvordan dette skal gjøres, uten at hun blir ødelagt for livet.

Hun har utrolig mye følelser for meg, og jeg var hennes første (kjæreste, og sex).

Har vært sammen i et halvt år nå, og jeg har bestemt meg, føler at det er slemt å være i et forhold, bare slik at hun skal ha det bra, og ikke jeg.

Trenger bare noen gode råd. :)

Tusen takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du skal understreke at det ikke er noe galt med henne, men at det er dere to som ikke passer sammen. For som du sier så er hun jo "utrolig på mange måter". Helt feil å skulle være sammen hvis det føles feil :)

Lykke til. Vær forberedt på mye grining, så får du vurdere hvordan du skal håndtere det.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Bare gi hun linken til denne tråden :)

Si det som det er. At du er ikke helt sikker på om dere er ment for hverandre, du er glad i henne, men ikke nok til å være sammen med henne lenger. Si at hun kommer til å møte andre som hun passer bra med, helt garantert.

Han er jo sikker på det. Dumt da å pakke det inn som om han ikke er sikker, som da gir henne et snev av håp.

Lenke til kommentar
Gjest 22jenta

Jeg har brukt den det er ikke deg det er meg flere ganger selv om det ikke var sant :p

Tror det lureste bare er å si det rett ut som det er. At du ikke er forelska i henne mer.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid synes at Odd Nordstogas "Farvel til deg" må være den ultimate måten å slå opp på.

Last den ned lovlig, brenn sangen på en CD, legg en lapp på den med "spill denne" som hun finner.

Kanskje litt ufint å gjøre med mindre det i utgangspunktet er et stygt brudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...