Gå til innhold

Exchange / Activesync på SE/Nokia/andre?


Anbefalte innlegg

Hva er status på sync-mulighetene mot Exchange på nye SE-/Nokia-telefoner? Hadde tidligere en Nokia E90 med MfE og den fungerte sånn tålelig bra, men støttet ikke alle mulighetene du har på en Windows-telefon. Bl.a. mener jeg å huske at det var noe med å godta innkallinger til møter og slikt.

 

Er dette blitt bedre? Hvordan funker dette på nyere SE-telefoner, er det brukandes på dem?

 

Takk for innspill! ;-)

 

PS: Bare for å være tydlig - dette er altså snakk om synkronisering av epost/kontakter/kalender mot Exchangeserver via GSM- eller 3G-nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har både brukt active sync på windows mobile, og bruker nå MFE fra nokia. Så langt jeg ikke møtt på noen problemer. Møteinnkallinger går også fint. Ja, over gsm/3G

OK, takk for tilbakemelding.

 

Noen med Sony Ericsson som bruker Activesync-mulighetene der? Tenkte jeg skulle se på en enkel SE-telefon som f.eks. C702 - den skal kunne bruke Activesync såvidt jeg forstår.

Endret av mk1 black limited
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg ønsker meg muligheten for å ha sendte mail i egen utboks/sendte elementer. Veldig upraktisk og lite oversiktelig med tilbudsmail og forespørsler i samme mappe som sms og mms og eller annet som blir sendt.

 

Dette er en stor ulempe i forhold til Windows mobiler.

 

Finnes det noe alternativ som kan dette bedre enn MFE? Ellers fungerer mfe helt ok.

Lenke til kommentar

Når ActiveSync blir satt opp på SE G900 opprettes en ny mappestruktur i meldingsmenyen hvor man kan skifte mellom Innboks, Utboks, Utkast og Sendt.

 

Tar jeg ikke helt feil opprettet MfE 2.70 egen mappe i meldingsmenyen på Nokia N82 jeg hadde tidligere hvor man også fikk samme/lignende mapper som på SE G900.

 

 

Ed.: Kan legge ut en liten filmsnutt/bilder for å vise hvordan G900 ser ut når jeg får tak på bedre opptaksmedium enn W600i.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...