Anubizzzz Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det er ikke mye forsjel men jeg har tro på at det blir litt bedre grafikk en PS2 Ta en titt her da http://www.3dgamers.com/screenshots/games/...andtheftautovc/ Ja det ser ut som PS2 screenshotsene men det her hentet fra en side som bare "stresser" med PC spill. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg mener å ha sett mange av de bildene før når VC ble lagsert på PS2.... Ser bra ut for det da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Du ser da lett at det er fra PC versjonen. Fine kantutjevninger og langt bedre oppløsning. Gleder meg til midten av mai Og her er hjemmesiden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 En måned til nå så... :=) Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ah! Detta har jeg venta lenge på! Prøvde VC på PS2. Funka ikke så fint som GTA 3 på PC. :-? Er mest vant til mus og keyboard vettu! :wink: Som sagt, detta har jeg venta lenge på! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Blir kjempemessig Er det multiplayer på vice city eller? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det ser lovende ut - håper dog at det blir et par hakk bedre enn GTA3 på PC som både fløyt litt dårlig og i tillegg så 3 år gammelt ut (når det gjelder grafikken sammenlignet med andre PC-spill på samme tid...) Eller for å si det sånn: Når jeg sitter meg ned for å spille på PC'n forventer jeg ikke akkurat PS2-grafikk. Men spillbarheten er jo viktigst selvfølgelig! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Du kan ikke forvente at GTA VC blir no eye-candy som f.eks Unreal2 er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå