lassexpc Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei. Som emnetittel sier, spillet fryser i 5 - 10 sek. Det kan skje av raske bevegelser, lyder o.l Det er ikke bare spillet som fryser da, hele pcn, siden det ikke går ann å trykke inn Caps lock, num lock sånn at det lyser. (correct me if im wrong). Er det noe spesielle instillinger jeg må ha? Takker for alle svar! Bare skriv i vei! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Takk for alle svar? Javel. Prøv å dekke over PC'n med et pledd! *kabom-pish* Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For å være ærlig, bør du ikke ta forrige post seriøst Men prøv i video (?) instillingene, deaktiver "dual" ettellerannet.... Husker ikke helt hva det var Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bruker du Nvidia skjermkort? -i så fall er problemet driverrelatert. Jeg bruker betaen 182.0b5 og den er veldig stabil på mitt 8800GTX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå