Gå til innhold

Hva skal jeg spille i vinterferien? [ PS3 ]

drogba

Anbefalte innlegg

Er nok samme prisen skal du se. Iværtfall vil du nok så og si ikke merke prisforskjellen.

Spill jeg anbefaler er Uncharted: Drake's Fortune, Metal Gear Solid 4 (nesten et must at du har spilt de tidligere spillene med tanke på å få den store opplevelsen, men du kan jo også spille det som et actionspill), Gta IV og Burnout Paradise.

Så har vi jo Street Fighter IV og Killzone 2 som kommer nå, og tenker meg at de er verdt en kikk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
little big planet, er det beste spillet som har kommet

Det funker liksom ikke å sitte hele vinterferien å spille hardcore med LittleBigPlanet :p Ser mer på det som et kosespill :)

Selv har eg bestilt Midnight club LA og prøver å bestille Killzone 2, som av en eller annen merkelig grunn ikke funket verken hos elkjop.no eller lefdal :ermm:

Lenke til kommentar

kommer igjen med et forslag, hvis du har 60gb versjonen så anbefaler jeg deg å skaffe deg et final fantasy spill.ff 10 er ganske bra,men hvis ikke du har ps3 som støtter ps2 spill så anbefaler jeg et spill som man kan kose seg med.jeg skal snart kjøpe meg Sonic Unleashed,det er ganske morsomt ut.

Lenke til kommentar

For meg er det ufattelig at ingen har nevnt dette enda:

Fallout 3! Liker du rollespill er dette noe av det beste du kan finne. Liker du ikke rollespill er det likevell noe av det beste du kan finne!

Selv har jeg ikke spilt mye rollespill før. Har liksom ikke orket å sette meg inn i ett.. Men fy f! dette er bra det! :)

Saven min viser 75 timer nå, og jeg er fortsatt sulten på mer! :D

Kan og nemne Killzone 2, som er det spillet jeg spiller nå for tiden. Også ett spill jeg betrakter som fantastisk!

Se videoreview av de to på gametrailers.com først for å se om det er din kopp med te! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...