misstorsvik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som vet om en mobil som har en sånn kode at du må taste inn hver gang du skal innpå mobilen? Ikke pinkode, men en slags lås. Har tenkt å få meg en sånn. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som vet om en mobil som har en sånn kode at du må taste inn hver gang du skal innpå mobilen? Ikke pinkode, men en slags lås. Har tenkt å få meg en sånn. Det er vel flere mobiler som har sånne programmer, vet at det finnes på en del HTC modeller, jeg så at dette er også tilgjengelig på neon av nokia sine E modeller. så det er vanskelig å svare om det finnes EN mobil som gjør sånt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nokia N-series har det også. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nokia N-series har det også. Jeg skulle vel ha skrevet S60 modellene tenker jeg, ihvertfall av de med nyere dato. Regner vel med at det finnes en 3.parts programmer som klarer dette i tillegg Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De fleste telefoner har dette.. Iallefall så å si alle de nyere SE telefoner.. Kalles Telefon sikerhet, et eller anna, å gjør at du må taste inn sikkerhetskoden hver gang du slår på mobilen.. Brukte det selv på min gamle K810i, K850i og nå C905i.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De fleste telefoner har dette.. Iallefall så å si alle de nyere SE telefoner.. Kalles Telefon sikerhet, et eller anna, å gjør at du må taste inn sikkerhetskoden hver gang du slår på mobilen.. Brukte det selv på min gamle K810i, K850i og nå C905i.. .:CyberMan:. Var nettopp dette jeg nevnte i første innlegg, det er vanskelig å svare før man vet hva denne personen vil ha svar på. Siden jeg tolket det som at det var sånn skjermsparer passord hun snakket om, sånn at selv når mobilen er på, så må man taste inn et passord for å bruke mobilen Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) De fleste telefoner har dette.. Iallefall så å si alle de nyere SE telefoner.. Kalles Telefon sikerhet, et eller anna, å gjør at du må taste inn sikkerhetskoden hver gang du slår på mobilen.. Brukte det selv på min gamle K810i, K850i og nå C905i.. .:CyberMan:. Var nettopp dette jeg nevnte i første innlegg, det er vanskelig å svare før man vet hva denne personen vil ha svar på. Siden jeg tolket det som at det var sånn skjermsparer passord hun snakket om, sånn at selv når mobilen er på, så må man taste inn et passord for å bruke mobilen Hvis så, så er vel svaret som nevnt tidligere, dvs. Smartmobiler, alla S60 og windows mobil tlfer... .:CyberMan:. Endret 19. februar 2009 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 iPhone gjør også dette, om det skulle være interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå